KPN waardeloos en onbetrouwbaar

• 3 januari 2013
  • 6 reacties
  • 9314 keer bekeken

Al meer dan een jaar een te trage internet snelheid (30/3 ipv de 50/50 waar ik voor betaal).

Heeeeeeeel veel telefoontjes en emails. Al twee keer door KPN 100 euro 'coulance' restitutie gehad maar ik wil probleem opgelost hebben.

21 dec vorig jaar eindelijk een monteur over de vloer: "er zit een te hoge demping op de lijn" (whatever that may be) en "dit is probleem dat Reggefiber moet oplossen", en "ik meld dat gelijk bij Reggefiber aan".

Ook tegen eind van het jaar gebeld. "ja wij nemen het serieus, er zelfs een echte probleemoplosser op uw probleem gezet" (whatever that may be). Niets van die man of vrouw gehoord...

Toch maar even bij Reggefiber nagevraagd. En die antwoorden (vandaag):

"Echter kunnen wij u het volgende berichten dat Reggefiber vanuit KPN geen storingsticket heeft ontvangen voor uw adres, op het moment dat u wenst om dit probleem z.s.m. op te lossen dient zich helaas te wenden tot uw Serviceprovider. Helaas is Reggefiber op dit moment geen partij in deze."

Kortom er gebeurt gewoon niets in tegenstelling tot wat KPN zegt. Waardeloos en onbetrouwbaar dus...

Het wordt nu tijd voor de aangetekende brieven denk ik...

RvdB

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste Rvdb,

Ik heb dit doorgezet naar ons escalatieteam die dit voor je gaan oppakken. Ik hoop dat ze dit snel voor je oplossen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Dank voor je bericht. Ik wacht weer af...

En het bevreemd mij dat er bij de KPN iets geescaleerd schijnt te zijn. Is er nu paniek? Of geeft deze naam aan dat de KPN meent dat de klant nou wel erg vervelend gaat doen?

Ik ben te bereiken op mobiele nummer dat ik al heb doorgegeven.

RvdB

hoi

Je denkt toch niet echt dat kpn je( klacht) serieus neemt he?

Zolang de rekeningen maar betaald worden.

ik heb hetzelfde probleem. word je boos aan de telefoon dan leggen ze gewoon nee, want het is niet netjes om boos te worden. klanten boos maken is wel erg netjes.

chapeau KPN!

Dien gewoon klacht in bij consuwijzer.nl als kpn de regels overtreed krijgen ze dan een boete :)

er komt dan zo bie zo een onderzoek, je hebt mischien geen oplossing door, maar als kpn aan regels houd had jij geen problemen.

Voor vergeet @ topic starter

Als je nog eigen router heb liggen probeer eens QoS pakket planner in te stellen.

stel de bandwith in op

50 mbps off 51200 kbps

Ik had tijdje 49/45 off 49/40 off 47/40 hiernaar had ik constant 50/50.

De experia zelf heeft geen QoS pakket planner mischien idee voor kpn om toekomst router te hebben die QoS mogelijkheden heeft zo wel up als down.

Voordeel van QoS down planner is ook dat je met volle snelheid kan downloaden, en dan kunt instellen dat als je youtube op gaat dat youtube hogere prioriteit krijgt en niet constant zit te buffered alleen omdat jij download bv.

Je haalt dan nog wel maximale uit je verbinding maar je eigen downloads doen dan niet in de weg zitten dan als je bv videos only kijkt op dumpert of youtube etc.

Uit ervaring weet ik dat aangetekende brieven aan KPN ( althans drie jaar geleden ) niet beantwoord worden. Bedrijven van deze omvang kennen kennelijk geen klanten van vlees en bloed !!!

Reageer