Beantwoord

kpn waarom belt u niet terug

  • 23 August 2019
  • 4 reacties
  • 351 keer bekeken

Gisteren meerdere keren contact gehad met Kpn

Ik had een vraag over slechte wifi.
Meerdere keren de test gedaan die Kpn mij toe stuurde.
Hun stelde voordat er een monteur kan komen,
maar dat er eventueel kosten aan kunnen zitten.
Hier ben ik het niet mee eens alles werkte perfect vanaf 2012.
En nu ineens zou het probleem bij mij thuis zitten....
Moet maar een versterker nemen terwijl ik 3 meter van het modem af zit
Terwijl dit jaren gewoon heeft gewerkt
Wifi signaal valt gewoon regelmatig helemaal weg.
Modem meerdere keren op een ander kanaal gehad maar niets werkt signaal blijft heel zwak .

Ik heb voorgesteld om eventueel het modem om te ruilen en dan te kijken wat het doet.
Dit scheelt mij een dag vrij nemen en kpn bespaart dan ook kosten voor een eventuele monteur...
Mocht het dan nog zo zijn dat het niet goed is dan ben ik bereid om een monteur op mijn kosten te laten komen.

Vervolgens beloven ze dat je dan wordt terug gebeld maar helaas.
Dus ik zelf weer bellen met de klanten service...
Antwoord meneer de persoon die u terug zal bellen die belt u straks echt terug.
U raad het al niet dus ....

Kpn waarom doet u dit niet want het lijkt mij toch redelijk wat ik u voorstel.
Het bespaart beide een hoop tijd en geld.
Betalen mag ik elke maand betaal voor goed werkende producten.
Als dan iets kapot gaat of niet goed werkt dan is het voor u toch een eitje om dit op te lossen.

Verder vind ik het een zeer kwalijke zaak dat wij als klant gewoon niet worden terug gebeld.
Oplossing bel gewoon even terug en los dit simpele feit gewoon op.
Niet iedere klant is een of ander gek die niks weten.
Ik denk dat menig klant meer verstand van internet heeft dan de mensen die de telefoon opakken.
Deze lezen standaard teksten op maar verstand hebben de meeste niet.
Tuurlijk zullen er mensen zijn die dit wel hebben alleen krijgen wij die niet aan de lijn.
Help gewoon of zeg maar dat ik naar een andere provider moet.
die wel een gewoon een goede modem geeft.

GroetArjan
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 August 2019, 16:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Kpn heeft inmiddels telefonisch gereageerd.

Tot nu toe netjes opgelost.
Topic kan gesloten worden
Reputatie 7
Badge +21
Kpn heeft inmiddels telefonisch gereageerd.

Tot nu toe netjes opgelost.
Topic kan gesloten worden


Hoi @Arjan uit Eefde. Welkom op het KPN forum. Het is erg druk op dit moment, vandaar deze late reactie. Wat goed dat er inmiddels telefonisch contact is opgenomen vanuit KPN en dat het probleem verholpen is. ☺️

28/01/21 zou internet en TV geïnstalleerd kunnen worden, helaas geen internet, geen TV. Reeds 4x gebeld! Eerst was datum verzet naar 2/2/21, ok dan wachten we nog even! 2/2/21 geen internet, geen TV! Weer gebeld verzet naar 3/2/21, op wachten we nog een dag met de belofte dat ik vandaag (3/2/21) zou worden teruggebeld om 19:00 uur, helaas!

Situatie nu na 4x contact te hebben gehad, geen internet geen TV!

Graag een oplossing voor het probleem.

 

 

Badge +19

U kunt het beste even een eigen topic aan maken. Inhaken op oud topic is niet handig.