Beantwoord

KPN Webhosting aanvragen als particulier?

  • 9 September 2019
  • 12 reacties
  • 1787 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Hallo, ik had een vraag kan je ook zakelijke kpn webhosting aanvragen als je geen zakelijke klant bent.

Groetjes David Meijer

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 11 September 2019, 12:16

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Misschien. Maar waarom zou je überhaupt willen? Wat bied KPN wat anderen niet hebben voor een lagere prijs?
Reputatie 4
Badge +2
Dat het automatisch incasso zeg maar dat je er geen om kijken meer heb bedoel ik
Badge +19
Kpn zakelijk doet geen webhosting meer.
Reputatie 4
Badge +2
Ja wel kijk maar hier https://www.kpn.com/zakelijk/websites.htm @Joep1965
Badge +19
O dan gaan ze ermee stoppen want ik kreeg zakelijk een bericht dat een ander bedrijf het gaat doen.
Reputatie 4
Badge +2
welk bedrijf dan als ik vragen mag @Joep1965
Badge +19
Het gaat naar Argeweb.
Reputatie 7
Badge +24
Dat het automatisch incasso zeg maar dat je er geen om kijken meer heb bedoel ik
Aandere webhosting bedrijven doen ook automatische incasso. Bijv. Yourhosting.



Vimexx:



Strato:

Reputatie 7
Hallo @david_meyer25, goeie vraag. Ik zie dat je vanuit verschillende hoeken hulp hebt gekregen. Fijn!

We hadden in het (verre) verleden met de merknamen Planet en HetNet: Eigen site en Mail voor particulieren. Dat was nog voor de grote hype van social media. We hebben webhosting al vele jaren ondergebracht bij zakelijk. Ik snap dat je vanwege het gemak en de betrouwbaarheid bij ons een webhostpakket had willen aanvragen. Helaas, dat bieden we niet meer aan voor consumenten. Maar gelukkig weet de community nog wel wat andere adresjes die je daar graag aan helpen 🙂
Reputatie 4
Badge +2
ja bedankt
Reputatie 7
Graag gedaan @david_meyer25, bedankt voor het sluiten van het topic door een antwoord te markeren!
Reputatie 4
Badge +2
geen probleem

Reageer