Beantwoord

KPN weigert modemruil

  • 17 January 2022
  • 11 reacties
  • 124 keer bekeken

ik heb wegvallende wifi verbinding van mijn experia v10A.

mijn vrouw en kinderen zitten buiten de bundel omdat de wifi weg valt.

nu heb ik meerdere malen via de chat contact gehad maar een modemruil zit er niet in.

de hele riedel van a tot en met z is al meerdere malen gedaan.

chat medewerker MICHAEL verbrak de chat nadat ik toch vroeg waar de service is gebleven?

erg brutaal!

 

zijn extra wifipunten een optie?????

 

iemand nog tips om KPN wakker te schudden?

icon

Beste antwoord door Nick83 18 January 2022, 09:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u WiFi versterkers van KPN? Blijft internet het op bekabeld aangesloten apparaten het wel doen? 

Badge +19

De kans dat het door het modem komt is niet zo groot.  Vaak wordt het veroorzaakt door iets wat aangesloten is op het modem.  Valt de de bekabelde pc of laptop ook uit? Veranderen de lampjes op het modem van kleur? Heeft u wifiversterkers? Heeft u dit soort dingen in huis?

 

ik heb geen wifi versterkers en de bekabelde pc doet het prima

ik heb geen wifi versterkers en de bekabelde pc doet het prima

Dan ligt het dus wel niet aan de binnenkomende lijn.

Als eens de wifimanager geprobeerd?

wifi manager zegt dat alles goed is, maar dat zijn moment opnames

zonder het te merken valt de wifi weg op alle wifi apparaten en word de data bundel gebruikt en raakt deze op

wifi manager zegt dat alles goed is, maar dat zijn moment opnames

zonder het te merken valt de wifi weg op alle wifi apparaten en word de data bundel gebruikt en raakt deze op

Als KPN niet mee wilt werken heb je 2 opties:

Koop een V10(geen v10A of box 12,Die zijn bagger) op marktplaats,Mogenlijk moet je dan voor gebruik de monteursreset uitvoeren(herstel+reset tot power uitgaat)

 

 

Haal de stekker uit de v10A en bel 0800-0402,Zeg dan dat het modem helemaal niks meer doet.

Maar echt eerlijk zijn deze opties natuurlijk niet.

Reputatie 7
Badge +24

Waar staat het modem? In de woonkamer? 

modem staat in de woonkamer, de bank 1 meter er vandaan, daar valt de wifi vaak weg

Reputatie 7
Badge +24

modem staat in de woonkamer, de bank 1 meter er vandaan, daar valt de wifi vaak weg

Staat er nog andere elektriche apparatuur in de buurt? Mogelijk stoort dat. 

uiteraard getest met alle andere apparaten uit

Reputatie 7
Badge +24

uiteraard getest met alle andere apparaten uit

Alle stekkers uit het stopcontact? En alle apparaten die mogelijk baterijen hebben weg gehaald? De Experiabox staat op een kast of tafel? Met vrije ruimte er omheen? Niet achter in het tv kastje weg gestopt tussen heel veel snoeren?