Beantwoord

KPN wifi account gekoppeld aan verkeerde adres

  • 5 June 2019
  • 39 reacties
  • 538 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn KPN wifi account is gekoppeld aan verkeerde (oude) adres, weet iemand toevallig hoe dit gewijzigd kan worden?
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 July 2019, 11:16

Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @wp1970, Welkom op het forum. Hoe kom je tot de conclusie dat jouw WiFi account gekoppeld is aan een oud adres? Je KPN WiFI account is gekoppeld aan je mobiele abonnement of internet abonnement. Het is mij onduidelijk hoe dit kan. Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zoek ik het verder uit.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @wp1970, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
volgens mij is deze vraag niet beantwoord
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Jan Alfring, Dat heb je goed gezien. Er is ook geen reactie geweest op de vragen die ik heb gesteld aan de starter van dit topic. Mocht je een vergelijkbare vraag hebben, stel je vraag vooral en dan help ik je verder.
Mijn KPN wifi account is gekoppeld aan verkeerde (oude) adres, weet iemand toevallig hoe dit gewijzigd kan worden? De zelfde vraag dus als @wp1970
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Jan Alfring, Je KPN WiFI account is gekoppeld aan je mobiele abonnement of internet abonnement. Het is mij onduidelijk hoe het kan dat het gekoppeld is aan een oud adres. Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zoek ik het verder uit en leg ik je uit of dit gewijzigd kan worden en hoe.
Reputatie 7
Badge +24
Wat in vredesnaam is een wifi-account?
Reputatie 7
Wat in vredesnaam is een wifi-account?
KPN Fon.
Hoi Marina. Heb mijn gegevens in mijn profiel aangepast...
Reputatie 7
Badge +19
@Jan Alfring, Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik lees dat je al eens gebeld hebt hierover en dat je KPN FON in MijnKPN onder een ander adres ziet staan. Je abonnementen internet/tv en mobiel zijn wel overgezet naar je nieuwe adres. Normaal gesproken is KPN FON gekoppeld aan het internet abonnement of je mobiele abonnement, daarom is het gek dat je juist bij KPN FON je oude adres ziet staan. Wil je een printscreen in dit topic plaatsen waar je dit ziet staan? Het adres kun je het beste afschermen, aangezien dit topic openbaar is. Als ik weet waar dit staat, kan ik uitzoeken waarom KPN FON niet gewijzigd is naar je nieuwe adres.
*Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Jan Alfring. Zou je via https://wifi.kpn.com je fon account eens willen afmelden en opnieuw aanvragen? Hopelijk wordt het adres via MijnKPN bij KPN WiFi dan ook aangepast.
Hoi Marina.
Er veranderd helemaal niets.
Mijn oude adres blijft erin staan...
Reputatie 7
Badge +19
Dat is jammer @Jan Alfring. De vraag heb ik uitstaan binnen onze organisatie en hoop dat ik z.s.m. een terugkoppeling krijg met een oplossing. Zodra ik een reactie heb, hoor je weer van mij.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Jan Alfring, Er zijn wat instellingen aangepast rondom je KPN FON account. Als je nu kijkt zou het juiste adres getoond moeten worden, maar het zou kunnen dat over 1 of 2 dagen toch het oude adres weer opduikt. Mocht dat het geval zijn, dan horen we dat graag, omdat we dan een stukje software moeten aanpassen om deze situatie structureel te omzeilen.
Reputatie 7
Badge +19
@Jan Alfring, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt en dat het adres nog steeds goed staat bij je WiFi Fon account. Anders hoor ik het graag!
Mijn KPN wifi account is gekoppeld aan verkeerde (oude) adres, weet iemand toevallig hoe dit gewijzigd kan worden?
Beste KPN

Ik heb hetzelfde probleem: wifi account is gekoppeld aan oude aansluitingsadres. Ik zou dit ook graag aangepast zien. Ook al eens gebeld met helpdesk. Oude aansluiting is enige aansluiting die ik kan kiezen bij koppelen van fon account
Beste KPN

Ik heb hetzelfde probleem: wifi account is ook gekoppeld aan mijn oude aansluitingsadres.
Ik zou dit ook graag aangepast zien. Vanavond ook gebeld met helpdesk, maar na 2 maal 20 minuten in de wacht te hebben gestaan werd automatisch de verbinding verbroken...
Oude aansluiting is enige aansluiting die ik kan kiezen bij koppelen van FON account.

Welke info heeft u van mij nodig om dit om te zetten?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @rb1970 en @GD-Eefde, Goed dat jullie dit ook aankaarten. We hebben geen idee bij hoeveel klanten dit het geval is, maar kunnen dit op afstand voor jullie aanpassen. Zouden jullie de huidige postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Bij opmerkingen kunnen jullie je oude adres invullen zodat we het nog kunnen verifiëren en passen het z.s.m. aan.
Gedaan
Gedaan!
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @rb1970 en @GD-Eefde, Ik heb het doorgezet naar collega's die ervoor kunnen zorgen dat het adres bij KPN Fon wordt aangepast. Zodra ik hier weer bericht over krijg, deel ik het met jullie. Mochten jullie nog vragen hebben, hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @rb1970 en @GD-Eefde, Zojuist een bericht gekregen van een collega dat ze het aangepast hebben. Kunnen jullie controleren of het adres nu goed staat bij KPN WiFi FON?
Reputatie 7
Badge +19
@rb1970 en @GD-Eefde Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het adres nu goed staat bij KPN WiFi FON, anders hoor ik het graag.
Hi Marina

wilde forum er niet mee spammen maar ja: is goed gekomen. Veel dank.

Reageer