Beantwoord

KPN wifi account gekoppeld aan verkeerde adres

  • 5 June 2019
  • 39 reacties
  • 538 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn KPN wifi account is gekoppeld aan verkeerde (oude) adres, weet iemand toevallig hoe dit gewijzigd kan worden?
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 July 2019, 11:16

Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @rb1970, Zeker geen spam. Juist een bevestiging voor ons dat het goed is gegaan, die heb ik namelijk nog niet gehad in dit topic 🙂 Bedankt daarvoor. Mocht je nog eens een vraag hebben, zien we je graag terug op het forum. Fijn weekend verder!
Hoi Marina,

Ik heb nog telefonisch contact gehad met KPN en die gaven mij aan dat ik een te nieuwe experia box had voor FON, dit is nog niet gereed gemaakt. Ik ben met vakantie geweest en heb het nog niet kunnen checken maar ga er vanuit dat er aan de telefoon geen onzin verteld wordt.

Kun je mij aangeven wanneer de nieuwste experiabox gereed is voor FON?
Reputatie 7
Badge +19
@GD-Eefde, Dan maak je gebruik van een Experiabox V10A. Hiermee werkt FON inderdaad (nog) niet. Er is nog geen sprake van, wanneer dit wel gaat gebeuren. Ik kan daarom een aanvraag doen voor een ander modem, waarmee je wel FON kunt gebruiken. Als je een mobiel abonnement bij ons hebt, kan ik ook een FON account koppelen aan je mobiel je mobiele abonnement. Dit is gratis. Je krijgt dan een inlog met je telefoonnummer waarmee je gebruik kunt maken van WiFi Hotspots. Ik hoor graag van je wat je voorkeur heeft.
Mijn KPN wifi account is gekoppeld aan verkeerde (oude) adres, weet iemand toevallig hoe dit gewijzigd kan worden?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Hoi Marina,

Een andere Experiabox hoef ik niet.

Ik heb wel een mobiel abonnement bij KPN, dus koppeling aan het mobiele abonnement is prima. Ik hoor graag van je hoe we dit kunnen regelen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Albert1941, Welkom hier! Zoals ik al aangaf in het privébericht, kan ik je helpen. Als je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) zou willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan zet ik de gegevens door naar collega's die dit kunnen oplossen.

@GD-Eefde, Doen we dat! Zou je daarvoor je 06-nummer met het bijbehorende klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan stuur ik je z.s.m. de inloggegevens per sms,
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Albert1941, Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's. Ik verwacht dat ze dit snel oppakken. Ze sturen meestal een reactie als ze het hebben gewijzigd naar het nieuwe adres. Dan zal ik je ook weer een terugkoppeling geven. Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik het graag 🙂
Reputatie 7
Badge +19
@Albert1941, Het is zelfs al opgepakt! Kun je controleren of alles nu goed staat?
ik zie dat de oude adres gegevens zijn verwijderd.
Dank voor de snelle afhandeling
Reputatie 7
Badge +19
Geen dank hoor @Albert1941. Mocht je in de toekomst weer eens een vraag hebben, zien we je graag terug op het forum.
Hoi @Albert1941, Welkom hier! Zoals ik al aangaf in het privébericht, kan ik je helpen. Als je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) zou willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan zet ik de gegevens door naar collega's die dit kunnen oplossen.

@GD-Eefde, Doen we dat! Zou je daarvoor je 06-nummer met het bijbehorende klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan stuur ik je z.s.m. de inloggegevens per sms,


Hoi Marina,

Ik heb het klantnummer van het mobiele nummer toegevoegd en ook het mobiele nummer aangegeven onder persoonlijke opmerkingen. Ik zie de inloggegevens graag tegemoet.
Reputatie 7
Badge +21
@GD-Eefde, ik neem het even over van Marina 🙂 Ik heb KPN WiFi aangezet, en je hebt als het goed is hier een sms over ontvangen 😉 Alle andere informatie over KPN FON via je mobiele telefoon kan je vinden op onze website!
@GD-Eefde, ik neem het even over van Marina 🙂 Ik heb KPN WiFi aangezet, en je hebt als het goed is hier een sms over ontvangen 😉 Alle andere informatie over KPN FON via je mobiele telefoon kan je vinden op onze website!
Hoi Susan,

Ik heb de sms-jes ontvangen en ga kijken hoe het werkt. Bedankt voor het regelen.
Reputatie 7
Badge +21
Top! Kom je er niet uit? Laat het dan even weten 😉

Reageer