KPN WiFi app pilot - feedbacktopic

• 29 september 2016
  • 58 reacties
  • 2180 keer bekeken

Toon eerste bericht

58 reacties

Hoi Hugo,

ik heb de app nu al een vanaf het begin op mijn telefoon staan (Samsung galaxy S7 Edge met de laatste updates).

wat mij opvalt is dat de app veel moeite heeft met zelf inloggen op de verschillende hotspots. de gewone kpn hotspots gaan wel steeds beter bij bv de AH en op stations.
De kpn Fon netwerken werken bij mij verder helemaal niet. als ik de melding krijg of ik in wil loggen, klik ik deze melding aan en geeft de app al vrijwel gelijk aan dat het inloggen mislukt is.

mvg,
nico
Reputatie 5
Badge +7
Hallo iedereen,

Bedankt voor de vele reacties! We gaan meteen met jullie feedback aan de slag!

Wat hebben we onder andere van jullie opgestoken?

- We moeten duidelijker uitleggen met welke hotspots je kan verbinden, zoals KPN en Fon hotspots;
- Ook is het nog onduidelijk waarom je met een KPN WiFi of Fon account moet inloggen, en niet bijvoorbeeld met een KPN ID;
- Het automatisch inloggen gaat soms nog niet goed.

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie reacties, wij gaan dit gebruiken om de app nog beter te maken en uiteindelijk aan iedereen beschikbaar te maken.

Daarnaast wil ik @JochMa, @WouterRiel en @nielsvbr feliciteren met de Bol.com kadobon! Jullie hebben inmiddels een privébericht ontvangen met de vraag om adresgegevens.

Groet,

Sven
Producteigenaar KPN WiFi app

Bedankt 😃 en Ik heb gereageerd op je PM
Super, was erg leuk om te doen ook. Als er meer onderzoeken zijn houd ik mij aanbevolen! 😃
Reputatie 3
Badge +1
Dat 'problemen met automatisch inloggen hotspot' kan ik beamen... wel vreemd eigenlijk, want KPN Hotspots staan hier geselecteerd als automatisch verbinden.
Reputatie 1
Ik doe aan deze pilot mee, maar ik heb een nieuwe mobiel en nu ik kan hem niet meer installeren ook niet via de link
Ik heb zelf niet mee gedaan aan de test, maar kwam er vandaag achter dat mijn KPN Hotspots app is geupgrade naar de versie die jullie getest hebben. Daarom denk ik dat jouw link niet meer werkt Glasvezelking, omdat nu alle klanten de app kunnen gebruiken.
Reputatie 7
Badge +18
Welkom @YildirayIk zie dat jij iets wilde vertellen op deze topic, maar we zien niks staan. Wat wou je kwijt op onze Forum? 🙂

Reageer