Beantwoord

KPN Wifi Landal Duc de Brabant Apple TV4k

  • 6 April 2019
  • 7 reacties
  • 2273 keer bekeken

Apple TV is verbonden met WiFi maar bijv. Netflix of video bekijken vanuit mijn bibliotheek werkt niet. Ook YouTube werkt niet. App Store werkt ook niet dus er is geen toegang tot internet. Op de Apple TV kun je geen browser openen dus de voorwaarde accepteren om WiFi te gebruiken kan niet. Hoe kan ik toch gebruik maken van WiFi? Als de Apple TV bekabeld is aangesloten werkt het ook niet, dit is misschien geblokkeerd in de router? 😳
icon

Beste antwoord door Cvandaw 9 April 2019, 11:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Voor de duidelijkheid je bent via het netwerk van Landal zelf verbonden?
Dan zal je toch echt via een browser de toegangscode moeten invoeren om te kunnen verbinden.

Het enige alternatief die ik weet zou zijn je apple tv via de eigen telefoon ingesteld als wifi hotspot te verbinden.
Tja daar was ik al bang voor. Ik begrijp niet zo wat de meer waarde is van deze manier verbinden. Waarom niet gewoon naam en wachtwoord.

Netflix via telefoon is niet te doen.

bedankt voor de reactie 👍
Ter verduidelijking; er hoeft geen toegangscode ingevoerd te worden. Je moet alleen op ja/akkoord klikken om te kunnen verbinden. Op de iPad, iPhone kun je aanvinken om automatisch te verbinden maar dat is niet mogelijk op de Apple tv.
Dat zal dan per park verschillen. Op één van de parken waar ik wel eens kom kregen we een code die éénmalig ingevoerd moest worden. Hoewel dat was voor een snellere verbinding bedenk ik me net.
Reputatie 7
Badge +24
Hi C, welkom hier. De werking en manier van inloggen kan behoorlijk verschillen per park (Landal/Center Parks etc) en daaronder nog zelfs per locatie van het park. Ik durf namelijk niet te zeggen of je dit via de Apple tv werkend zult krijgen. Ik adviseer je om met de supportdesk van de HotSpots te bellen. Bel gratis 0800-0414. Ben je in het buitenland of bel je met een buitenlands nummer? Bel dan: +31 88 468 77 68.
supportdesk gebeld, mac adres is toegevoegd in router en alles werkt! 👍 Bedankt voor de tip.
Reputatie 7
Badge +24
supportdesk gebeld, mac adres is toegevoegd in router en alles werkt! 👍 Bedankt voor de tip.

Top, graag gedaan uiteraard.