KPN Wifi Manager: verbeter je wifi!

  • 19 July 2021
  • 122 reacties
  • 13520 keer bekeken
KPN Wifi Manager: verbeter je wifi!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

122 reacties

Reputatie 7
Badge +19

We gaan er weer achteraan @PascalvB 

Op een gegeven moment vraagt de wifimanager welke apparaten gebruik maken van de wifi en dan krijg je een zwart scherm met de vraag of je zeker weet of dit alle apparaten zijn en dan gebeurt er helemaal niets meer. Je komt niet verder. Mijn vrouw heeft regelmatig teamvergaderingen die ze maar half kan volgen omdat teams aangeeft dat de internetverbinding instabiel is. Geluid valt regelmatig weg.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Efkaa, waar loop je precies vast? Kun je daar een screenshot van plaatsen?
Heb je dit met verschillende browsers en vanaf verschillende apparaten geprobeerd?

 

Op twee Apple apparaten geprobeerd 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Efkaa En ik begrijp hieruit dat je na het laatste screenshot vastloopt en het zwarte scherm krijgt? 

@Efkaa En ik begrijp hieruit dat je na het laatste screenshot vastloopt en het zwarte scherm krijgt? 

Klopt. Dat zwarte scherm komt na dat scherm waarin je je apparaten aanvinkt en dan kan je niet verder met de wifi- manager. 

Reputatie 7
Badge +15

@Efkaa Helder! Ik zou graag meer onderzoek voor je willen doen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en aan de slag. 

Ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +19

@Efkaa Dankjewel! We doen hierover navraag voor je bij een specialist. Zo gauw we meer weten komen we er bij je op terug.

wifimanager gaat niet veder als ik alle apparaten heb ingevuld welke trage wifi hebben,

Admin: samengevoegd met bestaand topic

Hallo @corneleis ,

Welk modem heb je?

Admin: samengevoegd met bestaand topic

Kpn box 12 zwart

Hallo allemaal,

Ik krijg telkens de volgende foutmelding. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is. 
Via de KPN klantenservice / Webcare is de storing onbekend en komt er geen oplossing. 

Alvast bedankt. 
 

Ik krijg al de afgelopen week precies het zelfde bericht.

Heeft u de Wifi Manager inmiddels wel kunnen gebruiken?

Reputatie 7
Badge +20

@Efkaa ik krijg van mijn collega's bericht dat dit opgelost zou moeten zijn. Kun je het nog eens proberen (en eventueel je cookies verwijderen?)

Ik heb het geprobeerd en het is gelukt. Bedankt voor de hulp. 

Reputatie 3
Badge

Jammer genoeg werkt de wifi manager bij mij niet naar behoren (of ik heb verkeerde verwachtingen).
Er wordt gevraagd hoeveel verdiepingen en wat de opervlakte is en zegt zonder enige scan, dat ik 2 extra wifi versterkers moet kopen bijvoorbaat.

Vind dit een rare manier om extra te kunnen verdienen bij kpn.
Is dit normaal?

Reputatie 3
Badge

Wanneer gaat de wifi manager ook voor de fritzbox werken?
Nu vraagt het alleen wat de opervlakte is en hoeveel etages en wordt daarna direct geadviseerd om wifi routers te kopen zonder enige vorm van scannen wat de snelheden zijn in de ruimtes.

 

Reputatie 7
Badge +30

De Wifi Manager is gemaakt om te werken met Experia Boxen en de KPN Box 12, eventueel in combinatie met Experia Wifi en/of SuperWifi. Heb je andere apparaten, dan kan de tool niet of minder goed dingen uitmeten. Hij kan dan alleen generieke adviezen geven gebaseerd op de informatie die jij invoert. 

Met een FRITZ!Box zou ik je echter ook niet aanraden om SuperWifi te nemen Als de wifi van de FRITZ!Box zelf niet voldoende is voor je huis, dan kun je beter een of meer FRITZ!Repeaters toevoegen. Deze meshen met de FRITZ!Box, SuperWifi doet dat niet.

Ben al weken met de WiFi manager aan de slag. Krijg nog steeds de melding dat hij niet werkt.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Blasco! Vervelend dat het niet lukt met de Wifi Manager. Krijg je de foutmelding op een specifiek apparaat of heb je het al op meerdere apparaten geprobeerd? Zou je voor de zekerheid eens kunnen proberen een reset van je modem te doen als je dat nog niet gedaan hebt en daarna het nog een keer te proberen? 

Helaas ook na het resetten van de modem nog steeds hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +20

Ah jammer @Blasco, welke foutmelding krijg je precies? Kun je daar een screenshot van plaatsen?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Gegevens zijn ingevuld.