Beantwoord

KPN wifi versterker

  • 12 January 2019
  • 8 reacties
  • 188 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Als ik op mijn wifi versterkers probeer in te loggen krijg ik telkens de melding dat hij beheerd wordt door een ander ip adres.
icon

Beste antwoord door gerold 22 January 2019, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Dat probleem is nu vast en zeker verholpen immers die blokkade duurt maar iets als een kwartiertje of zo.
Als jouw PC, laptop, telefoon of tablet tussendoor een nieuw IP adres heeft gekregen terwijl je nog niet uitgelogd was op de KPN WiFi "versterker" dan kan dit gebeuren.
Reputatie 2
Badge +1
Bedankt voor de reactie, maar waarom is dit constant. Kom gewoon niet in mijn wifi versterkers. Ja wel als ik alles reset. Dan na even weer hetzelfde.
Reputatie 7
Dat moet dan eigenlijk betekenen dat het apparaat waar jij op werkt telkens een nieuw IP adres krijgt.
Welke Experia Box heb je?
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb een EB V10 hangen. Reeds diverse keer opnieuw opgestart. Dan kan ik wel even in mijn 2 wifi versterkers.

Mvg Gerold
Reputatie 7
Badge +30
Welkom @gerold, wat een vervelend probleem.. Ervaar je ook problemen met je verbinding? Misschien valt je verbinding steeds weg, waardoor je wifi versterker denkt dat er al een sessie open is. Wat is de reden dat je in wilt loggen in je versterkers? Kan ik daarin misschien iets voor je betekenen?

Wil je in ieder geval je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik of ik aan onze kant iets vreemds kan vinden.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, is alles inmiddels opgelost? Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?
Reputatie 2
Badge +1
Dank voor u reactie
Ik wilde in mijn wifi versterkers mijn wifi inlog gegevens veranderen.
Maar kon daar telkens met geen mogelijkheid inkomen, waren telkens in gebruik door een ander IP adres.
Na alles diverse keer te resetten lukte het toch.

Gerold
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem! Fijn dat het nu opgelost is en bedankt dat je het nog even liet weten.