Beantwoord

KPN WiFi versterker - geen signaal op telefoon

• 28 juni 2016
  • 4 reacties
  • 432 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Mijn vraag is ' kan de WiFi versterker het gewone signaal van de modem wegdrukken? Zet ik de WiFi versterker in de tuin dan heeft mijn iPhone 6 geen verbinding meer met WiFi. (Molentje blijft zoeken). Nu op slaapkamer gezet en geen WiFi op de telefoon. Wel op iPad en Samsung dochter.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Simon_dw69 28 juni 2016, 08:48

Bedankt. Na stekker eruit getrokken te hebben, en opnieuw opgestart heeft mijn telefoon weer de hele tijd WiFi. Maar ik ga ff downloaden.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Download eens het programma Inssider voor Windows. Hiermee is het mogelijk om inzicht te krijgen in welke Wi-Fi kanalen gebruikt worden door de routers/accesspoints om je heen. Installatie even volgen, opstarten en op networks klikken.

Kijk eens of je modem en access-point op dezelfde frequentie zitten.
Reputatie 7
Is de wifi-versterker dan bedraad of via wifi met de Experia Box verbonden.?
Mijn advies is om dat altijd bedraad te doen.
Reputatie 2
Badge
Bedankt. Na stekker eruit getrokken te hebben, en opnieuw opgestart heeft mijn telefoon weer de hele tijd WiFi. Maar ik ga ff downloaden.
Reputatie 2
Badge
nee hij is niet bedraad. En dat is onmogelijk in mijn huis. Of moet de draad over de trap laten gaan. Heb de versterker eerder aangeschaft voor Anna smile om dat extra sterke signaal naar KPN smartlife te geven. En voor eventueel een goed signaal in de tuin. Als het weer meezit

Reageer