Beantwoord

KPN Wifi-versterker: Inloggen lukt niet

• 29 oktober 2017
  • 13 reacties
  • 2228 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Beste Forumleden,

Ik merk nu op dat ik niet meer kan inloggen in me Wifi-versterker. 🤔 Het gekke is alleen dat ik altijd heb kunnen inloggen, er is niks aan de instellingen veranderd. En me laptop zit met LAN aangesloten, tv en ontvanger en me Blu-Ray speler is er op aangesloten.
Ik heb geen problemen met de verbinding. Alles werkt prima! Maar wou het gewoon aan me moeder laten zien. ;)

Iemand die het weet? Normaal zou het een storing kunnen zijn. En meestal los ik de storingen wel op, maar nu heb ik even: ???
icon

Beste antwoord door wjb 29 oktober 2017, 21:46

Oh, het zou prima kunnen dat jouw KPN Wifi "versterker" een ander IP adres heeft gekregen.
Als je de app fing op jouw telefoon of iPad hebt staan, dan kan je hem eenvoudig opzoeken.
Je kunt ook even in de Experia Box kijken op welk IP adres hij nu staat.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Iemand die het weet?Niet toevallig jouw caps-lock aan staan? 🤔
Reputatie 7
Badge +18
Iemand die het weet?Niet toevallig jouw caps-lock aan staan? 🤔Nee, ik zie dit namelijk ook op me telefoon:

Reputatie 7
Oh, het zou prima kunnen dat jouw KPN Wifi "versterker" een ander IP adres heeft gekregen.
Als je de app fing op jouw telefoon of iPad hebt staan, dan kan je hem eenvoudig opzoeken.
Reputatie 7
Badge +18
wjb, bedoel je deze app:

Reputatie 7
Klopt.
Reputatie 7
Badge +18
Klopt. Thanks! 😎
Reputatie 7
Badge +18
Het klopt, de versterker heeft een andere IP-adres. Ik heb hem gevonden met Fing. 😉 😎
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb de app ook gevonden voor me iPad. Maar is er ook een PC versie van voor me laptop?
Reputatie 7
Er is ook een Windows toepassing, maar ik heb daar geen ervaring mee.
Google op "fing windows".
Reputatie 7
Badge +18
Oké, zal ik doen. ☺
Reputatie 7
Badge +18
Nou, ik heb iets gevonden voor Windows, maar dat is ook niet veel. 😥

Zie hier:

Reputatie 7
https://www.fing.io/download-free-ip-scanner-desktop-linux-windows-osx
Reputatie 7
Badge +18
https://www.fing.io/download-free-ip-scanner-desktop-linux-windows-osxDank je wel wjb! Die ga ik morgen bekijken! 😎

Reageer