Vraag

kpn wifiversterkers werken niet

  • 28 January 2020
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Vandaag 2 kpn wifi versterkers ontvangen (eur 156) en geïnstalleerd. Of eigenlijk 10x geïnstalleerd. Netjes met de app precies volgens de instructies. Maar telkens onsuccesvol. paar keer de boel gereset. Zowel de versterkers als de experia box. Maar niks helpt. 2 problemen blijven bestaan:

  1. De ethernetkabel zou niet goed zijn voor de versterker “bij modem”. Meerdere kabels en poorten geprobeerd inmiddels. Inclusief de meegeleverde.
  2. Het 2e superwifipunt wordt niet gevonden. Wel wanneer bekabeld. Niet wanneer los. Zelfs niet wanneer naast de experiabox. Ook deze meerdere keren gereset, geïnstalleerd, stappen gevolgd.

Voor deze prijs verwacht ik dat het gewoon werkt. Doel van de wifiversterkers is dat ik op 2e verdieping ook wifi heb, zonder kabels te hoeven leggen. 
ik heb een 10 jaar oude experiabox waarvan de wifi vaak uitvalt. Resetten is iets wat we inmiddels maandelijks doen. Misschien dat daar ook een deel van het probleem zit. Maar een nieuwe schijn je pas te krijgen als die niks meer doet. Heel frustrerend allemaal. 
Ik hoop dat dit forum / kpn mij hiernee snel kan helpen. Wel in avond of weekend want doordeweeks overdag op werk.

mvg, Leon

 

 


4 reacties

 

Reputatie 7

ik heb een 10 jaar oude experiabox waarvan de wifi vaak uitvalt.

10 jaar oud, welk merk en type is dat dan?

Is dat nog een Speedtouch of Thomson?

Bel kantenservice op 0800-0402 en verzoek om die Experia Box om te ruilen.

@LeonJV 

welke experiabox heb je ?

je kunt ook de wifi na lopen met

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

dan kun je in aanmerking komen voor een wifi punt

maar belangrijk is welke experiabox heb je

 

 

 

 

Dank voot jullie reacties. Na chat sessie met support ontvang ik nu een nwe experia. Hoop dat het helpt

Reageer