Vraag

kpnmail adres toevoegen aan Microsoft account

  • 28 June 2019
  • 6 reacties
  • 396 keer bekeken

Voor een functionaliteit van One note van mijn betaalde office 365 pakket die ik wil gebruiken, is het noodzakelijk dat ik mijn email adres toevoeg aan mijn microsoft account. Helaas lukt dit niet en probleem is bij kpn bekend. Zoals in andere topics is gebleken. Ik vraag mij af wanneer kpn en microsoft hierin elkaar tegemoet komen en met een oplossing komen of een tijdelijke work around..... belachelijk om in deze tijd nog tegen dit soort issues aan te lopen.

Ben benieuwd welke oplossing er wordt aangedragen....

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @MB67 . Toen je schreef dat dit probleem bekend is, heb ik uiteraard wat rond gezocht. Ik kom verschillende topics tegen waarin microsoft het volgende aangeeft:
"Dit probleem doet zich voor als een domein bij Microsoft is geregistreerd als een zakelijk domein, en het domein kpnmail.nl is een van een aantal internet providers waarbij dit probleem zich voordoet. "

Ik zie dat mijn collega's telkens een poging doen om hier beweging in te krijgen maar vooralsnog zonder succes, zo blijkt.
De meest pragmatische oplossing zou nu zijn dat je met een gmail of hotmail adres registreert. Dan ben je in ieder geval voorlopig uit de brand. Uiteraard had ik je graag toegezegd dat het met onze extensie ook gaat lukken maar gezien de voorgaande pogingen zie ik dat niet zo snel veranderen, helaas.
Hoi @Erwin_ .
Het is niet een probleem om mijn hotmail account toe te voegen, maar ik wil graag mijn kpnmail ook aan het account toevoegen van MS omdat ik dan mijn emails kan linken naar OneNote en dat gaat dus nu niet... Ik mis hierdoor dus een belangrijk functioneel item van OneNote om deze MS applicatie te kunnen benutten... 😞
Hoi @MB67 . Begrijpelijk! Ik zal contact zoeken met de collega's die hier namens KPN al eerder mee bezig zijn geweest. Omdat er anders het risico is dat ik het wiel opnieuw ga uitvinden. Ik zal navraag doen en kijken of wij hier iets aan kunnen doen. Ik kan niks beloven maar ik laat je sowieso weten wat de reactie van mijn collega(s) is.

Beste @Erwin_ 

 

We zijn inmiddels 4 maanden verder… ben benieuwd of er inmiddels veranderingen hebben plaatsgevonden??

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat je beter bij Microsoft kan vragen. Maar het komt er eigenlijk op neer dat je voor je zakelijke contacten beter geen KPN adres kunt gebruiken.

Helaas blijft het stil, @MB67 . Mijn vermoeden komt uit, helaas.Â