Vraag

kpnmodem expericbox v10 geen inloggevens

  • 25 November 2019
  • 6 reacties
  • 192 keer bekeken

KPN monteur is vergeten de inloggegevens te geven van de modem wat nu  


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Nicksham 

Heb je een v10 of een v10a? Let op het verschil (zonder/met een a)

Voor de v10 geldt: de eerste keer het wachtwoordveld leeglaten, modem vraagt je dan om een wachtwoord te bedenken

Voor de v10a geldt: aan de achterzijde zit (achter een kaartje verstopt) een sticker met daarop het admin password.

Als ik  wachtwoord leeg laat kan ik niet inloggen monteur zij ook moet nog ff wachtwoord opschrijven. 

Reputatie 7
Badge +24

Dan moet je hem dus resetten.

Reputatie 7
Badge +21

Inderdaad, lees hier hoe:  Hoe reset ik de Experia Box

Reputatie 7
Badge +15

@Nicksham Welkom op het forum. Wat @Nick83 en @RBxx zeggen klopt helemaal. Als je geen inloggegevens hebt gekregen en de standaardgegevens niet werken dan is een harde reset van de Experiabox een goede optie. Hierna hoef je dan geen inloggegevens meer in te vullen maar hoef je enkel op "login" te klikken. Kun je laten weten of het is gelukt? 

Reputatie 7
Badge +15

@Nicksham We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!