Beantwoord

KPNVEILIG en ip camera

• 27 november 2017
  • 3 reacties
  • 265 keer bekeken

Vorige maand KPNVEILIG geïnstalleerd. Kan nu geen ip camera beelden meer ontvangen, als ik KPNVEILIG uitzet heb ik wel beeld. Het betreft 2 x HW0042 camera's. (WANSCAM). Contact gehad met KPN helpdesk maar zij konden mij niet verder helpen

*Admin: topic verplaatst naar juiste board titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Hent 30 november 2017, 16:50

Het probleem is opgelost. Ik heb de applicaties downloaden van onveilige bestanden uitgeschakeld en dat was het probleem.
Dank voor je reactie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Hent. Welkom op het forum.

Heb jij normaliter wel de firewall van je systeem aanstaan? Het zou kunnen dat er poortjes open gezet moeten worden. Wat zegt de handleiding van die camera?
KPN veilig zet bij mijn weten ook de ( windows ) firewall aan. En die zou nu roet in het eten kunnen gooien. Ik raad niet aan om de hele firewall uit te zetten. Maar wellicht lukt het je om specifieke poorten te forwarden?
Het probleem is opgelost. Ik heb de applicaties downloaden van onveilige bestanden uitgeschakeld en dat was het probleem.
Dank voor je reactie.
dit probleem kan optreden vanwege de slechte versie van de camerasoftware. Na de software-update betekent dit dat er nog steeds iets mis is met uw camera als er nog steeds problemen optreden.

Reageer