Krijg facturen dubbel

  • 1 April 2019
  • 8 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik krijg ook steeds mijn factuur tweemaal maal. Vind dat wel een beetje teveel van het goede. Hoe kan dit veranderd worden? Ik vind 1 wel genoeg.

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum @jokekeizer-dejong1943! De facturen worden niet ook twee keer afgeschreven, hoop ik? Ik zoek uit wat hier mis gaat. Kun je daarvoor jouw profiel aanvullen met adresgegevens en klantnummer, en een reactie sturen zodra dat is gebeurd?
Ik heb alles aangevuld en wacht je antwoord af!
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt! Ik heb het uitgezocht maar heb de oorzaak nog niet gevonden. Het goede nieuws is dat er niets dubbel wordt afgeschreven. Voor de zekerheid: Het gaat om de facturen van het Alles-in-1 abonnement? Komen de mails tegelijkertijd binnen op hetzelfde e-mailadres? Maak je gebruik van een e-mailprogramma (zoals Outlook) of van de Webmail?
Het gaat om de factuur van het alles in één abonnement. De laatste facturen kreeg ik op 23 maart 2019 om 12.36 u en op 23 maart 2019 om 13.11 uur. Beide op hetzelfde emailadres: ***@kpnmail.nl. Krijg ik op eM Client. Is dat wat je bedoelt?

Admin: E-mailadres weggehaald ivm privacy
Reputatie 7
Badge +28
Dat bedoel ik inderdaad, bedankt. Ik doe navraag bij de factuurafdeling omdat ik niet zie wat er precies misgaat. Ik kom er op terug zodra ik meer weet!
Reputatie 7
Badge +28
Nog steeds geen succes. Voor zover wij kunnen achterhalen gaat er maandelijks één mailtje uit (over deze factuur dan). Als je inlogt in de KPN Webmail met ditzelfde e-mailadres, staan alle mails daar dan? Het is een beetje afhankelijk van hoe het e-mailprogramma is ingesteld. Als de mails daar staan, kun je dan controleren of deze factuurmails daar ook dubbel staan?
In de webmail staan de facturen ook dubbel. Vandaag kreeg ik ze opnieuw twee maal. Om 9.31 u en om 9.34 u. Begin het nu wel zat te worden.
Reputatie 7
Badge +28
Kun je beide e-mails naar mij doorsturen als bijlage? Het klinkt misschien vreemd, omdat het twee keer dezelfde mail is, maar ik wil kijken of ik meer kan achterhalen met de inhoud van de mails. Het valt op dat ze niet exact tegelijk worden verstuurd maar dat er tijd tussen zit.

Hoe dat in eM Client werkt weet ik niet. Via de webmail doe je het als volgt:



Ik stuur je ons e-mailadres in een privébericht!

Reageer