Beantwoord

Krijg ik in de toekomst glasvezel op mijn adres?

  • 20 October 2021
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

hallo

wij worden overspoeld met aanbieders van glasvezel

ik ben nu klant bij KPN en tevreden met de huidige situatie

ik heb nog een koper aansluiting 

gaat KPN in toekomst ook glasvezel net werk in Amstenrade aanleggen

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Ward_ 20 October 2021, 21:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Reken daar maar niet op. Gemeentes geven vaak niet een 2de keer binnen korte tijd toestemming om de straten open te halen voor glasvezel. 

Badge +19

Voor de aanleg van glasvezel moet je bij de netwerkbeheerder zijn. Kijk op kpnnetwerk.nl . Hier ben je bij kpn de provider en die heeft niets met de aanleg van glasvezel. 

Reputatie 7
Badge +10

Reken daar maar niet op. Gemeentes geven vaak niet een 2de keer binnen korte tijd toestemming om de straten open te halen voor glasvezel. 

Ik heb je dit vaker zien schrijven maar het klopt niet. Er is geen toestemming nodig aangezien een gemeente verplicht is dit te gedogen. Ze kunnen wel aanvullende voorwaarden stellen die het duurder maken voor de tweede partij.

Amstenrade wordt aangelegd door Delta en daar werkt KPN niet mee samen. 

Een tweede netwerk met KPN kan er op zich wel komen maar ik zou het niet snel verwachten.

Reken daar maar niet op. Gemeentes geven vaak niet een 2de keer binnen korte tijd toestemming om de straten open te halen voor glasvezel. 

Ze kunnen wel aanvullende voorwaarden stellen die het duurder maken voor de tweede partij.

 

 

Komt in de praktijk dus op hetzelfde neer :joy: