Beantwoord

Krijg ik SuperWifi-punten opgestuurd bij een verhuizing?

  • 28 March 2021
  • 8 reacties
  • 282 keer bekeken

Goedenavond!

 

Wij verhuizen van een klein appartement met glasvezel naar een woonhuis zonder glasvezel. Ik las dat wifipunten in het abbonement zitten. Hoe kan ik dat aanvragen of thuisbezorgd krijgen?

 

Met vriendelijke groet,

Simon

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 30 March 2021, 08:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Heb je de Wifimanager al gedaan? Bij een snelheid onder de 20Mbt/s krijg je vaak 2 experia wifi's gratis.  Die moeten overigens wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox. Doe de wifimanager 2x heel zorgvuldig. 

Hi Joep,

 

Goed om te weten! We verhuizen volgende week. Dus dan kan ik de wifimanager zorgvuldig (2x) doorlopen.

Groeten,

Simon & Christa

Reputatie 7
Badge +24

Euh.... op je nieuwe adres had je dan een nieuw abonnement af moeten sluiten. Dan had u SuperWiFi's kunnen krijgen. Maar u heeft misschien een verhuizing doorgegeven? 

Hi,

 

We hadden inderdaad een bestaand abbonement, en die gaan we netjes meeverhuizen. We hebben de verhuizing doorgegeven, maar geen melding over wifipunten dus.

We kijken het nog even aan.

Groeten, Simon & Christa

Reputatie 7
Badge +24

Hi,

 

We hadden inderdaad een bestaand abbonement, en die gaan we netjes meeverhuizen. We hebben de verhuizing doorgegeven, maar geen melding over wifipunten dus.

We kijken het nog even aan.

Groeten, Simon & Christa

Bij een verhuizing krijg je dus ook geen WiFi punten gratis. Dat is alleen bij nieuwe klanten, of bij het doen van de WiFi manager. 

Ok helder!

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Christaa. Het was inderdaad heel lang zoals Nick noemde. Kort geleden is dit gewijzigd voor verhuizingen, als je jouw verhuizing doorgeeft kan je kiezen voor SuperWifi-punten. Als je volgende week al verhuisd heb je de verhuizing vermoedelijk (hopelijk) al eerder doorgegeven. Het kan zijn dat het toen nog niet mogelijk was, dat je voor de wijziging hierin was. Dan is de Wifi Manager die Nick en Joep noemden de beste optie.

Het is precies zoals je het zegt 👍🏻