Beantwoord

Krijg mijn fon niet uit

  • 19 January 2020
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik krijg mijn FON niet uitgeschakeld ?¿

zowel in de router staat hij uit ( ook al een keer geschakeld, uit,aan)

als op de servicetool van kpn staat hij uit, toch blijft hij bestaan op hetzelfde kanaal als mijn wifi netwerk

deze is niet van mijn buren want ziggo… en heeft zelfde signaalsterkte als mijn eigen netwerk ?

iemand een fix voor deze bug ?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Lisa 19 January 2020, 17:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Tyrian81 Wat gek dat je de KPN FON verbinding blijft zien. Wellicht lost een Reset het probleem op, had je de Experiabox al eens helemaal gereset? 

Reputatie 7
Badge +17

@Tyrian81 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reset geprobeerd dmv van paperclip in gaatje steken dan wordt hij wel rood maar start niet meer normaal op, dus blijft rood ca 20 min gewacht. Modem uit/aan wordt hij weer groen. 

Maar fon netwerk blijft bestaan ?!

Reputatie 7
Badge +17

@Tyrian81 Hmm, als het modem  niet opstart na een reset (rood blijft) dan lijkt er gewoon een fout te zitten in de Experiabox. Had je ondertussen al contact gehad met onze klantenservice, of niet niet? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee en vervang eventueel het modem. 

Reageer