krijg van KPN geen antwoord op mijn emails

  • 11 mei 2012
  • 14 reacties
  • 8102 keer bekeken

Op 18 april heb ik een bevestiging van een alles in één pakket ontvangen met toezegging voucher voor Samsung tablet, op 25 april heb ik volgens aanwijzingen in de e-mail van 18/4 gebeld met 088..........op 1 mei een e-mail gezonden dat ik nog steeds niets heb ontvangen danwel gehoord. Op 4 mei nog een e-mail gezonden waarop ik een incidentnummer heb ontvangen maar nog steeds geen antwoord. Heb vorige week mijn rekening voor vaste telefonie ontvangen dus nogmaals hierbij informeren waarom de bestelling niet is uitgevoerd. Een volgende e-mail op 8 mei waarop weer een nieuw incident nummer werd ontvangen en de mededeling dat er binnen 2 dagen contact zou worden opgenomen, helaas weer geen antwoord.  Hoor ik weer niets dan stap ik zo snel mogelijk over op UPC, wat een drama weer bij KPN.

Ch.


14 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Aica,

We pakken dit graag voor u op.

Graag verzoek ik u om mij via een privebericht uw klantnummer, naam contractant, postcode, huisnummer en een contactnummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

U ook al dat probleem? Bij mij wordt er ook niet gereageerd op e-mails. Vermoedelijk heeft men liever dat je hen belt. Helaas hebben ze een 0900-nummer en als je dat mobiel belt, schrik je van de torenhoge rekening. Het liefst zou ik chatten, dat was ook mogelijk bij de aanmelding. Helaas heb ik op 2 april alleen een ontvangstbevestiging gekregen, maar het internetplusbellen pakket heb ik nog steeds niet ontvangen!

Badge +1
KPN heeft begrepen dat klanten graag naar een gratis nummer zouden bellen, daarom zal dit nog dit jaar worden doorgevoerd. 

Per augustus 2012 wordt het nummer van KPN gratis en 24/7 bereikbaar!

Bron:

http://forum.kpn.com/t5/News-stream/Klantenservice-KPN-merk-wordt-24-7-beschikbaar-%C3%A9n-gratis/ba-p/29453

247 helpdesk KPN doet t gewoon.jpg

Met bellen kom je al helemaal niet verder. Het is geen uitzondering dat je langer dan een uur met ze aan de lijn zit en als je dan een zogenaamde stagiair/beginner treft die niet één keer maar bijna bij elke handeling backup moet vragen dan zakt toch langzaam je broek af. Bel je dan later nog eens terug omdat er nog steeds niets opgelost is dan kunnen ze nergens info over het eerdere gesprek terugvinden en begint alles weer opnieuw. Het is gewoon irritant dat je na je email en ontvangst van de z.g. incidentnummers waarin staat aangegeven dat ze binnen twee dagen zullen antwoorden je na 2 weken nog niks hebt gehoord, zo ga je niet met klanten om.

Het is nu gelijk door Cornelis van KPN ogepakt en kreeg ook heel snel de bevestiging dat hij ermee aan de slag is gegaan dus heb toch vertrouwen dat het alsnog goed gaat komen.

Reputatie 2
Badge +1
KPN heeft begrepen dat klanten graag naar een gratis nummer zouden bellen.????/

Dat wisten ze al toen het 0900 nummer werd ingevoerd en dat het nu gratis word is echt geen gebaar van KPN hoor.

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Aica

Dus het is nu door Cornelis van KPN opgepakt en al iets gehoord. (denk het niet)

Ik wacht nu al bijna 3 week op een oplossing en zou terug worden gebeld .

Ik heb een update gedaan  had pakket van 40mb had altijd +/- 30 mb ben overgestapt

op primium 50mb  haal nu maar +/- 19 mb tot heden niks gehoord dus inplaats van meer

krijg je gewoon minder:@

Hallo Radka,

Helaas, nog niets gehoord maar ik had ook begrepen dat het wel enige tijd zou kunnen duren. Ik mag natuurlijk ook niet verwachten dat ze gelijk 24/7 met mijn klacht aan de gang gaan.

Het is gewoon jammer als je al de problemen hier op het forum leest dat veel problemen pas opgelost worden als er KPN mensen aan te pas komen omdat zij weten waar ze mee bezig zijn.  

Op zich zit ik er ook niet zo mee, als ze niet kunnen leveren wat ze beloven, zoek ik gewoon een andere provider waar je krijgt wat ze beloven.

Nog geen antwoord van Cornelis maar een kort telefoontje van een KPN medewerker met de mededeling dat ik er nu na bijna een maand (bevestiging was op 18 april j.l) geen recht heb op de tablet.

Na lang aandringen ontving ik onderstaande mail maar daar staat toch heel duidelijk dat bij het geldt alleen in combinatie met het Alles-in-één Standaard, ook al had ik ASDL en ITV ik had nog geen internetbellen dus niet het 3 in een pakket. Bij de aanvraag voor het 3 in 1 pakket staat ook heel duidelijk aangegeven dat KPN rekening houdt met de items die je al hebt. Er klopt gewoon niets van, geen Tablet, geen Spotyfy, geen ITV opnemen wat allemaal extra's zijn bij een 3 in 1 pakket. Misschien maar eesn een prodeo advocaat erop zetten want dit slaat echt nergens op.

-------Oorspronkelijk bericht------- Van: KPN Factuurvraag IPDatum: 15-5-2012 14:03:33Aan: aica@planet.nl;  KanaworkflowOnderwerp: Re: factuur onderwerp: Niet eens met de factuur of afschrijving (KMM9423882V69702L0KM) Geachte mevrouw van Schijndel,

 

Conform ons telefonisch onderhoud hierbij de actievoorwaarden. Hier voldoet u niet aan aangezien u al adsl + interactieve tv had:

 

Het aanbod van de Samsung Galaxy Tab 10.1 3G van €499,- voor €249,50 geldt alleen in combinatie met het Alles-in-één Standaard of Premium Pakket, bestaande uit: Interactieve TV + InternetPlusBellen.
Het Alles-in-één Pakket heeft een looptijd van minimaal 12 maanden.

Ook bestaande InternetPlusBellen Standaard of Premium klanten die het abonnement uitbreiden met Interactieve TV kunnen gebruik maken van het aanbod.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

KPN

Community ManagerCornelisCommunity Manager Community ManagerCornelisBerichten: 602Geregistreerd: 30-08-2011  Re: krijg van KPN geen antwoord op mijn emails op 11-05-2012 08:14

Beste Aica,

We pakken dit graag voor u op.

Graag verzoek ik u om mij via een privebericht uw klantnummer, naam contractant, postcode, huisnummer en een contactnummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Wilde toch nog even melden dat ik nooit meer (nu 10 dagen later) iets van Cornelis heb gehoord :robotmad:

Joran heeft het nu opgepakt, heb inmiddels wel de bevestiging gekregen dat het Alles-in-één-pakket binnenkort zal worden geactiveerd maar nog steeds geen voucher voor de Samsung tablet.

Groet

Aica

Reputatie 6
Badge +7
Het is ook nooit goed, nu gaat KPN een gratis nummer invoeren is het weer niet goed, ik wil niet lullig doen maar welke provider is per telefoon gratis bereikbaar dan ?

Ziggo!

Reputatie 6
Badge +7
nou van de 10 providers een

Wat heb je aan een gratis KPN nummer als ze niet in staat zijn een probleem snel en vakkundig op te lossen. I.p.v. gratis telefoonnummer kan je beter investeren in mensen die weten waarover ze het hebben.

Het is toch te gek voor woorden dat er nu al 4 emails, twee incidentnummers, telefoongesprekken en 2 KPN specialisten van deze site nog steeds bezig zijn om een simpel Alles-in-één-pakket binnen 2 maanden operationeel te krijgen.  

Reputatie 2
Badge
Tja,

En wat krijg je dan? Kinderen en mensen die alleen maar de medewerkers bezig houden?

Van mij mogen ze hiervoor kosten in rekening brengen.

Zolang ze dit maar goedmaken wanneer de fout bij hun ligt!

PS: Weet je wel zeker dat dit 088 nummer van KPN was?

Volgens mij zijn ze alleen bereikbaar via 0900 of eventueel 0800. Maar zeer zeker niet via 088 !!!

Reageer