Beantwoord

Laatste herinnering terugsturen apparatuur

  • 1 March 2021
  • 5 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik krijg van KPN een mail dat ik apparatuur moet terug sturen. Dat heb ik al lang gedaan. Het bewijs heb ik hier, maar ik kan geen (antwoord)mail naar KPN sturen. Ik vind dat heel erg vervelend en heb de laatste tijd al meerdere negatieve ervaringen, m.n. met het zgn ‘servicenummer’. Hopelijk kan er iemand aangeven waar ik mijn bewijs kwijt kan en wordt ik niet meer onterecht herinnerd, terwijl KPN zijn zaken niet op orde heeft.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 March 2021, 16:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @pjmdv. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat steeds een mail hierover ontvangt terwijl je het al retour gestuurd hebt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik aan onze logistieke afdeling door dat je het al retour hebt gestuurd. 

Gegevens in profiel opgenomen.

 

Admin: gegevens verwijderd 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Het terugsturen van de apparatuur en de brief hebben elkaar waarschijnlijk gekruist. De mail kan als niet verzonden beschouwd worden.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

@pjmdv Graag gedaan!:blush: