Beantwoord

lage downloadsnelheid

  • 17 January 2019
  • 3 reacties
  • 193 keer bekeken

Reputatie 1
Ik mer bij de speedtest van kpn dat ik de ene keer 29 mbs en de keer daarop 12 mbs download snelheid heb. Er is kennelijk nu weer een probleem, temeer daar ik ook haperend en stilstaand beeld heb op mijn interactieve tv. Ik weet niet of het een en ander met elkaar te maken heeft. maar vreemd is het wel . Net zoals de vorige keer heb ik alle kabels nagelopen (originele kpn kabels)
icon

Beste antwoord door cor E 20 January 2019, 18:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @cor E. Welkom op het forum. Wat vervelend dat de internetsnelheid zo schommelt en dat het beeld van de televisie daardoor soms stil staat. Ik heb zojuist een meting uitgevoerd. Er is een slechte verbinding geconstateerd door ons systeem. Een storingsmonteur kan dit probleem verhelpen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Reputatie 1
Het is door monteur verholpen. Hij was er omdat mijn tv beeld niet goed was haperend en stilstaand. Alles werkt weer als voorheen
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het probleem is verholpen. Mocht je onze hulp nog nodig hebben in de toekomst, dan weet je ons te vinden! ☺️

Reageer