Beantwoord

Lage internetsnelheid

  • 14 January 2019
  • 8 reacties
  • 110 keer bekeken

beste kpn

ik haal mijn internet snelheid bij lange na niet.

ik zit op 5.7 mb/s

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 21 January 2019, 10:31

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Rikkert1983. Dat is inderdaad heel hoog, maar om je iets meer te kunnen vertellen heb ik meer informatie nodig. Als eerste wil ik graag enkele gegevens hebben, zodat ik kijken hoeveel snelheid we überhaupt kunnen leveren op jouw adres. Als dat duidelijk is kan ik ook kijken hoeveel snelheid er daadwerkelijk binnenkomt. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

Wat ik ook graag wil weten: hoé heb je deze snelheid gemeten? Het is uiteraard belangrijk om een bekabelde test te doen. Als het probleem in de wifi zit gaan we een andere weg bewandelen. Zou je onze speedtest willen doen met een bekabelde aansluiting en hier een screenshot kunnen plaatsen van de resultaten?

Hij is een stuk sneller als gister. Profiel is ook aangepast
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @rikkert1983 Allereerst mijn excuus voor de wat late reactie.Dank voor het screenshot en goed om te horen dat het al wat sneller is. Hoe heb je dit nu gemeten? Is dat met een bekabelde verbinding of heb je dit via wifi gedaan?

Op je adres kunnen we ongeveer 52 Mbit/s leveren. Als ik je verbinding doormeet zie ik dat dit ook ongeveer binnenkomt. Vandaar de vraag ook over het al dan niet bekabeld meten van de snelheid. Als de snelheid via wifi achterwege blijft, zou je dan onze Wifi Tuner eens willen draaien? Die meet je wifi-snelheid door, doet enkele aanpassingen en geeft je tips.
Reputatie 7
Badge +20
Dag Rikkert. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Mag ik er vanuit gaan dat je inmiddels meer duidelijkheid hebt? Als ik je nog kan helpen lees ik het graag.
sorry van mij hele laten reactie.

mijn internet snelheid is nog steeds heel erg traag. ik zie net op de site dat er bij 100 mbit/s geleverd kan worden ik zit momenteel op 39.3 mbit/s
tevens heb ik een bekabelde aansluiting dus geen wifi
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @rikkert1983 Als ik naar je adres kijk kunnen maximaal 50 Mb leveren op je huisadres., Waar heb je gezien dat je 100 kunt halen? Ik zie ook dat via een ander weg contact met ons hebt gehad en dat de collega heeft geconstateerd dat de huidige snelheid niettemin te laag is en bovendien erg schommelt. Ik zie ook dat de collega om deze reden een afspraak voor je heeft gemaakt met een monteur, die ter plekke naar je aansluiting zal kijken. Laat je me weten hoe dat is afgelopen?

Reageer