Beantwoord

Lage internetsnelheid, 4G uitbreiding werkt niet goed

  • 28 June 2020
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

Leuk en aardig die prijsverhogingen met als doel (mede) een beter en stabieler netwerk te krijgen maar intussen zit ik hier met mijn bekabeld internet verre van die voorgespiegelde Mb/s. Meestentijds mag ik blij zijn met kb/s zeker als zoonlief nog eens gaat downloaden. Uitvallende wifi en blokken op de TV.

Wanneer legt KPN eens een fatsoenlijk glasvezelnetwerk aan door heel Nederland want die optie ondersteuning met 4G werkt ook niet en zelfs tegen.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 2 July 2020, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Het zal nog wel een tijdje duren eer heel Nederland glasvezel heeft.  Het is nogal een klus zeg. Maat wat is je probleem met het sneller internet buitengebied? Hier werkt het prima. En wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Op die site gekeken maar volgens de gegevens werkt 4G hier helemaal niet. Klopt wel met mijn ervaring maar KPN beweert dat het andersom is. Volgens diezelfde site mogen we blij zijn met 14Mb/6Mb. Streamen is echter vaak niet te doen in de praktijk en daar wordt je niet blij van. Wifi valt regelmatig uit ook al sta je naast het modem.

Badge +19

Sorry was niet helemaal de goeie link.  Kijk hier even https://www.kpn.com/internet/internet-buitengebied.htm

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Balto, je zou graag glasvezel willen. Iets wat ik goed kan begrijpen. Het wordt ook wel uitgerold, maar we kunnen niet overal. Wel wil ik graag eens kijken of er voor jou een upgrade gepland staat. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het duidelijk is aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen.