Lage internetsnelheid

  • 27 October 2020
  • 7 reacties
  • 60 keer bekeken

Hallo Lisa(of collega),

 

Mijn 200/200 abo komt niet boven de 100/100. Kun je misschien controleren of ik ook geknepen word?

 

Groet Micha

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Micha Steenbergen! Bedankt voor je reactie hier. Ik heb even met je meegekeken. Bij jou is er iets anders aan de hand. Jij zou bekabeld wel gewoon 200MB/s moeten kunnen halen. Kun je eens een speedtest doen via een kabel? Ik ben benieuwd wat je haalt.:grinning:

Hallo Lisa,

 

Zie afbeelding.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Micha Steenbergen Excuses voor de late reactie! Je reactie is me even ontgaan. Is jouw tv bekabeld aangesloten op het modem? 

@Micha Steenbergen Excuses voor de late reactie! Je reactie is me even ontgaan. Is jouw tv bekabeld aangesloten op het modem? 


Vaak is het bij smart tvs zo dat deze van 100mbit netwerk poort zijn voorzien

Dus 200/200 ga je niet met een tv halen

Trouwens snel genoeg voor Netflix videoland enz.

Test het met een pc bedraad aan de experiabox

Badge +12

@Micha Steenbergen Excuses voor de late reactie! Je reactie is me even ontgaan. Is jouw tv bekabeld aangesloten op het modem? 


Vaak is het bij smart tvs zo dat deze van 100mbit netwerk poort zijn voorzien

Dus 200/200 ga je niet met een tv halen

Trouwens snel genoeg voor Netflix videoland enz.

Test het met een pc bedraad aan de experiabox

Klopt als een bus. Mijn tv komt ook niet verder dan 100/100 vanwege de poort. Ik heb 500/500 en dat haal ik ook (gemeten met de juiste apparatuur).

Het probleem is boven water, mijn eigen modem defect!

Inmiddels mijn modem vervangen en een top verbinding.

Dank voor jullie hulp Lisa, Peter en Edwin

 

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen, Micha! We zien je graag in de toekomst terug op het Forum :hugging:

Reageer