Beantwoord

Lage snelheden gemeten via glasvezel

  • 19 January 2020
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb een speedtest gedaan omdat we glasvezel hebben. Uitslag is 6.3 download en 1.7 upload. Is dat goed of is dat laag?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 January 2020, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Dat is heel erg laag.

Meet vanaf een bekabeld aangesloten PC via deze site.

Hoeveel Mbps meet je?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marcel leemkuil, welkom op het forum!

6.3 en 1.7 zijn inderdaad erg lage snelheden voor een glasvezelverbinding. Heb je deze meting via de wifi uitgevoerd? Zou je de snelheidsmeting uit willen voeren waar @wjb de link van heeft geplaatst? Het is daarbij erg van belang dat je de pc of laptop door middel van een kabel aan hebt gesloten op de Experia Box. Via de wifi is die test een stuk minder betrouwbaar. Je mag het resultaat van die meting hier delen, zodat we met je mee kunnen kijken:slight_smile:

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik vanaf onze kant je lijn doormeten om te zien of ik er een verklaring voor kan vinden. 
 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marcel leemkuil , ik heb niks meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat de internetsnelheid inmiddels naar wens is:slight_smile: Zo nee, dan hoor ik het graag!