Beantwoord

Lage snelheid, wanneer komt upgrade?

  • 30 May 2019
  • 16 reacties
  • 316 keer bekeken

Reputatie 1

icon

Beste antwoord door Ward_ 31 May 2019, 23:33

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 1
is dit anno 2019 normaal 14 mbit
ik vind het te triest voor woorden
en dan maar prijzen verhogen
en dit gaat al jaren zo
veel beloftes
maar nakomen ho maar
wanneer eindelijk een keer upgrade

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @jajela Ik snap heel goed dat je niet blij met een snelheid van zo'n 14MB en ik gun je van harte een hogere snelheid. Het is echter niet altijd even eenvoudig om zo'n upgrade te doen. De snelheid via het kopernetwerk is afhankelijk van de afstand van jouw huis tot de wijkkast. Soms zijn er enkele mogelijkheden om die snelheid op te krikken, maar dat is weer afhankelijk van de bestaande infrastructuur. Het is geen kwestie van onwil, we willen al onze klanten graag snel internet bieden. Soms is dat echter minder goed mogelijk. Op de site waar je naar verwijst kun je in elk geval zien of er iets gaat gebeuren binnen afzienbare termijn. Als ik het zo bekijk is dat bij jou helaas niet het geval.
Reputatie 1
snap ik
maar ze verkopen je wel dure abonnementen
met 2 hd kastjes
en ik had een hele poos 19 mb
maar laatste jaar niet meer als 14 soms 15
maar meestel 12 mb
Een upgrade zal heel lang op zich laten wachten.
ze doen er inderdaad HELEMAAL niks aan.
Maar, wel de prijzen verhogen..
Het is INDERDAAD niet meer van deze tijd🙈🙈🙈👎👎👎
Reputatie 7
Badge +20
snap ik
maar ze verkopen je wel dure abonnementen
met 2 hd kastjes
en ik had een hele poos 19 mb
maar laatste jaar niet meer als 14 soms 15
maar meestel 12 mb

Tuurlijk, abonnementen zijn niet gratis en ik kan me voorstellen dat je baalt dat je verbinding niet wat sneller is. Maar als je een abonnement bij ons afsluit wordt je ook geïnformeerd over de snelheid die we verwachten te kunnen leveren op jouw adres. Dan weet je wel waar je aan toe bent.
Reputatie 1
bij afsluiten abonnement had ik 20 mb
dusssss
jou verhaal gaat dus niet helemaal op
ben al een jaar of 10 bij kpn alles in 1

snap ik
maar ze verkopen je wel dure abonnementen
met 2 hd kastjes
en ik had een hele poos 19 mb
maar laatste jaar niet meer als 14 soms 15
maar meestel 12 mb
Tuurlijk, abonnementen zijn niet gratis en ik kan me voorstellen dat je baalt dat je verbinding niet wat sneller is. Maar als je een abonnement bij ons afsluit wordt je ook geïnformeerd over de snelheid die we verwachten te kunnen leveren op jouw adres. Dan weet je wel waar je aan toe bent.

Alles wordt geupgraded, behalve dat logge koperdraadje van KPN.
en vertel me niet dat ik daar, daar en daar eens moet kijken, er gebeurd gewoon HELEMAAL NIKS aan dat ouwe meuk koper draadje
Het vervelende is dat je met deze snelheden niet voor hybride internet in aanmerking komt als je niet ergens woont wat als buitengebied is aangemerkt.
Reputatie 1
je word afgeserveerd als klant
er zitten maar 20 aansluitingen aan het lijntje
dus word niks verdient
en maar klagen over winstcijfers
terwijl de mensen zoals ik jaren goed betaald hebben voor kpn
de snelle jo gens kijken alleen naar het snelle geld helaas!!!!
Reputatie 7
Badge +10
@jajela In jouw plaatje staat een postcode dus die heb ik nagekeken en dat is Veendam.
Zo'n driekwart van de oude bestaande kabelverdelers in Veendam wordt dit jaar vervangen als alles lukt. Die van jou is anderhalve week geleden vervangen (https://vvdsl.robinflikkema.nl/straatkast.php?id=24359) . Nu moet daar nog een glasvezelkabel naartoe, apparatuur geïnstalleerd etc.. en dan moet alles worden geactiveerd. Ik geef uiteraard geen garanties aangezien er van alles mis kan gaan in de planning maar in de herfst zou je maar zo een flink hogere snelheid kunnen hebben.

@Gebruiker510 Omdat jij wellicht niks merkt van een upgrade betekent dat niet dat we niks doen. We hebben de afgelopen jaren ruim 11.000 passieve kabelverdelers omgebouwd en voorzien van glasvezel en actieve apparatuur zodat veel meer mensen een veel hogere snelheid krijgen. Dit jaar komen daar nog een groot aantal bij. En we zijn dit jaar verder gegaan met de aanleg van glasvezel tot in de woning in bestaande wijken, dorpen en steden. Tot en met 2021 worden er nog 1 miljoen extra woningen voorzien van glasvezel tot in de woning. Dat zijn er nu ca 2,5 miljoen en worden er dus 3,5 miljoen.
Die aanleg lag een paar jaar stil en is nu weer volop aan de gang.
Reputatie 3
Badge +3
Als je al een tijd vind dat dit te laag is...waarom dan niet bij SKV Veendam kijken?

Zou je toch denken dat in Veendam al glasvezel ligt. Althans van SKV dan.

Reputatie 3
Badge +3
Heb op basis van je postcode in de afbeelding bovenaan even een postcodecheck gedaan bij SKV met onderstaande als resultaat:



Ik wist het wel!
Reputatie 1
ik ben heel tevreden over kpn
alleen hun snelheid niet
en is me keer op keer beloofd dat het spoedig
beter zou zijn
Reputatie 1
staat nu bij 32 mb maar zit big steeds op 14 mb
iemand die weet hoe dit zit?

Reputatie 1
Die 32 Mb is haalbaar met zgn. 'pairbonding'. Dan worden er twee aderparen gebruikt vanaf de straat i.p.v. één. Als je de klantenservice belt, kunnen ze dit als het goed is voor je in gang zetten. Er zal dan een monteur langskomen om e.e.a. te realiseren.

edit: Ik zie in het screenshot dat je op het adres van de kabelverdeler hebt gezocht. Dat is niet de informatie die je wil. De gegevens die je te zien krijgt als je op je eigen adres zoekt, zijn relevant.
Reputatie 1
was alweer te blij
had dit linkje van ward gekregen
helaas nog geen verbetering op komst😥

Reageer