Vraag

Lamp verliest aldoor contact met internet

  • 12 January 2022
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik blijf steeds issues hebben met 1 lamp, die in de gang. Na veel rommelen doet hij het dan weer wel voor een korte tijd maar verliest steeds zijn connectie. Ik heb de V10 modem en een wifi versterker in de woonkamer staan maar op nog geen 3 meter afstand daar vanaf heb ik al geen wifi meer!

Hoe los ik dit op, alle standaard dingen heb ik al geprobeerd.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Unbounded . Welkom op het forum.

Wat voor wifi versterker is dat? En is die met een kabel aangesloten?

Beste Erwin,

 

Het is zo'n witte waarop alleen maar vermeld staat WIFI versterker, hij is van Telfort en is inderdaad met een kabel met de modem verbonden voor het beste effect.

Die versterker kun je zo instellen dat hij 2 netwerken uitzend. Zowel op 2,4 en 5Ghz. Misschien heeft jouw lamp meer baat bij 2,4 (of andersom). Kun je dat eens proberen?

@Erwin_ Ik had al twee netwerken aangemaakt met aparte namen en paswoorden voordat ik de lampen gekocht had omdat ik al gelezen had dat ze niet op een 5Ghz werkte.

Reputatie 7

Installeer eens de WiFi Analyzer app op een Android telefoon of tablet en meet de veldsterkte van de wifi bij die lamp. Hoeveel dBm meet je?

@wjb Dat zal ik vanavond eens doen