Beantwoord

lampje experia box rood

  • 10 September 2019
  • 7 reacties
  • 124 keer bekeken

Badge
vanavond viel ineens de tv uit en kwam de melding 303 . alle stappen gevolgd kabels gecontroleerd en experia box uit gezet maar helaas blijft het lampje op de expetia box van internet rood. wat kan ik nog meer dorn.
icon

Beste antwoord door Joran 12 September 2019, 13:06

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Siebreg
Het snelste is om 0800 0402 te bellen.
Je kunt ook wachten tot webcare dit topic overneemt, vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Maar een beller is sneller.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom m@Siebreg! Is er misschien een storing bekend op jouw adres? Dat kun je op deze pagina controleren: KPN Storingen - Hier vind je alle informatie. Als dat niet het geval is wil ik je vragen je profiel aan te vullen zoals huistijger aangeeft. Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik uit wat er aan de hand is.
Badge
er is geen storing gemeld, daar had ik gisteravond al direct naar gekeken. Ik moet even kijken hoe ik mijn profiel aanvul.
Badge
Ik heb het aangevuld
Reputatie 7
Badge +28
@Siebreg: Ik zie het terug, de verbinding viel opeens uit gisteravond. De oorzaak is me niet helemaal duidelijk. Sinds vanmorgen lijkt alles weer te werken, heb je nu nog last van storing?
Badge
nee , nu doet alles het weer, heel vreemd, hele nacht experia box van de stroom gehad, de box werd ook heel warm gister. Hoop maar dat het eenmalig was en dat het blijft werken.
Reputatie 7
Badge +28
Los van deze verbreking ziet de lijn er eigenlijk prima uit. Laten we uitgaan van een eenmalige storing, als er toch nog een probleem ontstaat weet je ons te vinden 🙂

Reageer