Beantwoord

lampje servixes experiabox v10 blijft rood branden

  • 5 April 2019
  • 7 reacties
  • 17751 keer bekeken

Badge
Het lampje brandt rood, alles opnieuw opgestart maar geen verschil...kan het kwaad?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 5 April 2019, 21:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Werkt alles verder?

Dan niet echt.
@Famjpronk . Hoi en welkom op het forum!
Om je gelijk gerust te stellen: Het kan geen kwaad. Werken alle diensten naar behoren?
Je kunt overwegen om het modem een harde reset te geven. Dan haalt íe alle gegevens opnieuw op van de server en maakt de experiabox een 'frisse start'. Mocht je zelf dingen hebben aangepast in het modem zou ik dit afraden, zeker als het allemaal goed werkt.
Mocht je toch overwegen, hier staat beschreven hoe je een reset moet doen: https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm 🙂
Ik ga er voorlopig van uit dat het is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!
Dank je wel voor je reactie!! Gerustgesteld :)
Alles werkt nog steeds zoals het hoort; ook geen vertraging gemerkt.
Het harde resetten kan altijd nog eens, maar zo lang ik geen problemen heb lijkt het me inderdaad goed om dat voorlopig niet te doen.
Reputatie 7
Badge +11
Graag gedaan!
Daar heb je gelijk in,ik zou het ook zo laten.☺️

Maar wat betekent het dan, zo’n rood lampje aan de voorkant van mijn Experia Box? Die was eerst groen nl.

@DannyParis :  het kan duiden op een fout in de software.  Ik zeg met nadruk ‘kan’ .  Want het hoeft ook niks te betekenen. 

Pas als je ook issues hebt met één van de diensten ( telefonie werkt niet goed, bijvoorbeeld) is het tijd om aan de bel te trekken.