Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineellampje servixes experiabox v10 blijft rood branden
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Werkt alles verder?
Dan niet echt.
Dan niet echt.
Om je gelijk gerust te stellen: Het kan geen kwaad. Werken alle diensten naar behoren?
Je kunt overwegen om het modem een harde reset te geven. Dan haalt íe alle gegevens opnieuw op van de server en maakt de experiabox een 'frisse start'. Mocht je zelf dingen hebben aangepast in het modem zou ik dit afraden, zeker als het allemaal goed werkt.
Mocht je toch overwegen, hier staat beschreven hoe je een reset moet doen: https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm 🙂
Dank je wel voor je reactie!! Gerustgesteld :)
Alles werkt nog steeds zoals het hoort; ook geen vertraging gemerkt.
Het harde resetten kan altijd nog eens, maar zo lang ik geen problemen heb lijkt het me inderdaad goed om dat voorlopig niet te doen.
Alles werkt nog steeds zoals het hoort; ook geen vertraging gemerkt.
Het harde resetten kan altijd nog eens, maar zo lang ik geen problemen heb lijkt het me inderdaad goed om dat voorlopig niet te doen.
Maar wat betekent het dan, zo’n rood lampje aan de voorkant van mijn Experia Box? Die was eerst groen nl.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.