Vraag

lampjes wirless en internet knipperen

  • 14 August 2020
  • 12 reacties
  • 85 keer bekeken

Hallo, sinds een enige tijd is onze wifi verbinding een stuk trager geworden. Kijk ik op de experiabox dan knipperen
de lampjes van internet en wireless.

Nu heb ik reeds bij de andere vragen gekeken en de oplossingen geprobeerd, maar er veranderd niks.

wat kan ik nog meer doen

groet, Hendrik


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @gekkehenk125 Hoe is de situatie nu? Is het inmiddels verholpen? Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 

Probleem nog steeds aanwezig.

Reputatie 7
Badge +20

Da's niet jammer, @gekkehenk125 Met welke kleuren knipperen de lichtjes? En gaat het alleen om wifi? Heb je dit probleem ook als je het bekabeld probeert? 

bekabeld geen probleem, geel zijn de kleuren van de leds

heb ik te maken met de servicedienst van de KPN?

 

Reputatie 7
Badge +20

Dan is het probleem dus specifiek op wifi terug te voeren, @gekkehenk125 Je zegt dat je al bij andere topics hebt gekeken en oplossingen hebt geprobeerd. Wat heb je dan gedaan? In dit topic over problemen met wifi lees je een aantal heel goede tips, waaronder het draaien van de wifi manager. Wil je dat eens doornemen? 

Ik werk inderdaad voor KPN, dus in die zin heb je te maken met de ‘servicedienst'. Het KPN Forum is een platform waarop klanten en geïnteresseerden met elkaar in gesprek gaan over onze producten en elkaar helpen met het vinden van oplossingen voor problemen. Moderators zoals ik zorgen dat deze gesprekken goed verlopen en dat al het besprokene goed vindbaar is, zodat andere mensen er ook weer iets aan hebben. Als actie vanuit KPN noodzakelijk is staan we uiteraard voor je klaar. Als je echter direct en 1-op-1-contact wilt kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. 

probleem is nog aanwezig, aantal testen gedaan om wifi te verbeteren, via mijn kpn, geen verbetering.

lampjes internet en wireless blijven knipperen

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @gekkehenk125 Welkom terug! Jammer dat jet weer niet werkt. Wat heb je precies getest? Heb je het topic gelezen dat ik je stuurde en alles tips daaruit ook opgevolgd? En met welke kleuren branden alle lampjes op je Experia Box precies? 

Hallo,

Als ik met de laptop bezig ben, valt de wifi verbinding om onbekende reden weg. Als ik dan weer verbinding probeer te maken met mijn netwerk, geeft hij aan kan geen verbinding maken met dit netwerk, na de laptop opnieuw opgestart te hebben, heb ik wel weer verbinding, dit duurt een tijdje en dan is verbinding weer weg. Probleem gebeurt bij 2 laptops die bij ons in gebruik zijn. Iemand een oplossing.

 

gr. Hendrik

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo,

Wij hebben een epson printer, heeft in vorig netwerk met experia box altijd goed gewerkt, nu met kpnbox 12, onthoudt deze het netwerk niet en moeten we steeds het wachtwoord opnieuw invullen, iemand een idee hoe ik dit oplos?

 

gr.

Hendrik

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

inmiddels een nieuwe modem gekregen, kpn box 12

wifi nog steeds bagger en een aantal problemen erbij gekregen.

heb 2 andere topics aangemaakt, kijken of we deze kunnen oplossen

Reputatie 7
Badge +20

inmiddels een nieuwe modem gekregen, kpn box 12

wifi nog steeds bagger en een aantal problemen erbij gekregen.

heb 2 andere topics aangemaakt, kijken of we deze kunnen oplossen

Het kan nogal verwarrend zijn om meerdere topics voor één kwestie aan te maken, @gekkehenk125 Ik heb deze topics dan ook hier neer gezet. Qua wifi: heb je de pagina met tips al bekeken en de wifi manager doorlopen? Dat helpt heel waarschijnlijk. 

Voor het probleem met je printer is er hier vast wel iemand die een goede tip voor je heeft.Â