Beantwoord

LAN valt iedere 5 seconden weg

  • 8 July 2019
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

Ongeveer 2 weken geleden hebben wij 2 gratis Experia Wifi's gekregen zodat onze Wifi zou verbeteren. Bij een van de twee was het al zo dat de wifi telkens wegviel dus hebben we de tweede geprobeerd. Bij de tweede leek alles goed te werken tot ik vanochtend mijn laptop aanzette en de bekabelde LAN verbinding telkens wegviel en dan later weer terugkwam. Ik heb de versterker uitgezet en via de modem de normale wifi weer aangezet (voor de telefoons en de Android TV). Toch blijft de kabelverbinding nu disconnecten en dan na een paar seconden weer terugkomen om ook na een paar seconden weer weg te gaan.

Ik heb dringend een oplossing nodig, hopelijk kunnen jullie helpen.

Groet,

Geert
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 July 2019, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ook de SONOS (op wifi) werkt trouwens niet meer normaal
Hoi @Geert238 . Ik begrijp dat je bekabelde verbinding nu telkens wegvalt? Hoe merk je dat? Zie je een kruisje?
Zit de kabel rechtstreeks in een van de gele poorten? Zo ja, kun je een andere poort proberen? Als het zo blijft kan het zijn dat er een kink in de kabel zit. Heb je in dat geval ook de mogelijkheid om een andere kabel te proberen ( puur om te testen)
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust! 🙂