Beantwoord

Langdurige storing

  • 9 July 2019
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

hallo iedereen ik ben al 30 jaar bij kpn maar laatse paar jaar slechte verbinding internet en tv ik heb in de laatste twee jaar denk ik wel 30 keer een monteur over de vloer gehad telkens weer wat nieuws uitproberen uiteindelijk blijkt het probleen buiten de woning te zijn er is een nieuwe huisaansluiting gemaakt wat uiteindelijk de oplossing bleek wat dat aan gaat ben ik nu dan ook tevreden
echter vandaag gebeld voor een genoegdoening in de vorm een geldbedrag of korting ik heb namelijk veel thuis zitten wachten op de vele monteursbezoeken maar zelfs een bloemetje kan er niet vanaf erg jammer ik kan dan ook alleen maar zeggen heb je storing dan kun je vermoedelijk beter overstappen naar een andere aanbieder dan ben je sneller geholpen dan bij kpn
icon

Beste antwoord door Joran 18 July 2019, 13:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum @geduldige klant! Als er in twee jaar al 30 keer een monteur over de vloer is gekomen dan is dit een goed gekozen gebruikersnaam. Ik ben erg benieuwd wat er aan de hand was en waarom er geen tegemoetkoming geregeld kon worden. Ik lees het contact met de helpdesk en de monteursbezoeken daarvoor graag even na. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?
gedaan
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Je hebt geen woord overdreven. Er heeft een storingsmelding gelopen van 28-11-2017 tot 30-4-2019. Dat is uitzonderlijk lang. Alles is voorbij gekomen: instabiel internet, traag internet, problemen met WiFi en TV. Alle apparatuur en bekabeling is wel eens vervangen. Ik begrijp dat het vervangen van de invoerkabel uiteindelijk de resterende problemen heeft verholpen.

Ik moet wel een pluim aan de monteurs geven, zij hebben echt alles gedaan om dit probleem op te lossen en steeds de storingsmelding ter controle open laten staan. Los van dat heeft de verbinding lange tijd niet optimaal gewerkt. Er zijn gelukkig weinig periodes geweest waarin er helemaal geen internet was.

Ik zal eerlijk zijn, ik vind het moeilijk om te beoordelen wat hiervoor een redelijke vergoeding is. Wat het lastig maakt is dat er vrijwel altijd wel verbinding is geweest. De verbinding was alleen verre van optimaal. Als je het niet erg vindt wil ik graag nog eenmaal beroep doen op je geduld om dit intern te overleggen. Ik kom maandag terug met een reactie.
Reputatie 7
Badge +28
@geduldige klant: Na overleg met mijn manager lijkt het ons beter dit te escaleren naar onze afdeling klantenreacties. Ik heb een duidelijke klacht aangemaakt, mijn collega's nemen deze week contact met je op. Hou er rekening mee dat ze zonder nummerweergave bellen. Als je nog vragen hebt tijdens of na de klachtafhandeling, laat het weten!
Reputatie 7
Badge +28
@geduldige klant: Zo te lezen was dit de juiste route. Ik begrijp dat mijn collega's uitgebreid met je hebben gesproken en dat er een nette oplossing is gekomen. Ik ben blij om dat te zien en ook dat alles nu echt achter de rug is. Als we in de toekomst ergens mee kunnen helpen, laat het weten!

Reageer