Vraag

Langzaam internet

  • 9 March 2019
  • 6 reacties
  • 157 keer bekeken

Het internet is heel traag, waar ik ook in het huis sta, inclusief naast de Experia box, komt de snelheid niet boven de 16-17MB download en minder dan 1Mb upload. Mijn abonnement is 50Mb Down en 5MB up. Wat kunt u hier aan doen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Wat zegt https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl dat haalbaar zou moeten zijn op jouw adres?
wist niet dat die website bestond! 20MB. Dus download komt daar in de buurt, maar upload bij lange na niet?
Reputatie 7
Dat de upload daar bij lange na niet in de buurt komt in inherent aan de ADSL/VDSL techniek. De upload ligt normaliter rond de 10% van de downloadsnelheid.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Berkenbut, welkom op het forum. Ik heb dit ook voor je nagekeken om precies te kijken wat er maximaal haalbaar is. Zie hieronder. Dit klopt dus. Helaas is hier niets aan te doen, het heeft te maken met de afstand tot de centrale. Via de DSL kabel zul je ongeacht de provider niet hoger dan dit uitkomen. De enige mogelijkheid die je hebt, en dit zeg ik met pijn in mijn hart, is een kabelaar als je een COAX-aansluiting hebt. Of eventueel als er lokaal glasvezel is aangelegd buiten ons om, dat kan ik niet zien.

Hopelijk is het zo duidelijker.

Reputatie 7
De enige mogelijkheid die je hebt, en dit zeg ik met pijn in mijn hart, is een kabelaar als je een COAX-aansluiting hebt. Of eventueel als er lokaal glasvezel is aangelegd buiten ons om, dat kan ik niet zien.
Zo'n eerlijk antwoord kan ik wel waarderen.
Reputatie 7
Badge +24

De enige mogelijkheid die je hebt, en dit zeg ik met pijn in mijn hart, is een kabelaar als je een COAX-aansluiting hebt. Of eventueel als er lokaal glasvezel is aangelegd buiten ons om, dat kan ik niet zien.Zo'n eerlijk antwoord kan ik wel waarderen.


Dit ga ik hier inlijsten @wjb