Beantwoord

Langzaam internet en beeld van tv blijft hangen

  • 17 January 2020
  • 9 reacties
  • 426 keer bekeken

Mijn Experia zou ik ook graag omruilen , internet vaak langzaam en tv beeld blijft soms hangen .

Ook kan tablet vaak niet aanmelden , en na herstart experia wel weer .

Ok geeft laptop melding dat beveiliging verouderd is .

Al vaker aan en uit gezet .

Hoe gaat dit in zijn werk ?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 24 January 2020, 10:47

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @E007 

 

Welke experiabox heb je?

De V8 , ong 10 jaar oud denk ik 

De V8 , ong 10 jaar oud denk ik 

Je hebt dan toch niet óók nog een Motorola ontvanger?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @E007 Ik kijk graag even met je mee en als blijkt dat je Experia Box de oorzaak van het probleem gaan  we ‘m natuurlijk vervangen. Het is dus wel zaak dat we eerst kijken wat de problemen nu precies veroorzaakt. Ik wil graag weten hoe je het één en ander hebt aangesloten: maak je gebruik van bekabeld internet of wifi? Als je wifi gebruikt, zou je dan eens willen testen of de problemen zich ook voordoen als je een bekabelde verbinding gebruikt? Qua televisie: welke type ontvanger heb je en is deze via een kabel op de Experia Box aangesloten of heb je een Draadloze Verbindingsset? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

 

Hoi 

alles is bekabeld  , en ook de experia is bekabeld aangesloten op de tv ontvanger. 

Mijn tv ontvangers zijn net paar maanden oud . 

Type : HMB2260 

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk @E007 Zou je dan je Forum Profiel willen aanvullen met de gegevens waar ik om vroeg? Dan kan ik alles controleren. Wellicht dat het nodig is om je Experia Box op afstand te resetten naar de fabrieksinstellingen. Is dat ok? 

Oké gegevens zijn ingevuld , maar resetten naar fabrieksinstellingen moet ik toch ook zelf kunnen ? 

Gr Eric

Reputatie 7
Badge +20

Ha @E007 Ja, dat kun je zeker zelf doen. Hier vind je trouwens de instructie. Ik zie je gegevens overigens nog niet staan, dus als de reset niet helpt en je wilt dat ik met je mee kijk dan zie ik ze alsnog graag! 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @E007 Ik was nog even nieuwsgierig hoe de situatie nu is. Als ik je nog kan helpen, lees ik het graag! 

Reageer