Vraag

Langzaam internet en vreemde rekening

  • 28 August 2019
  • 3 reacties
  • 194 keer bekeken

Ben verhuisd en heb slecht internet, test gedaan maar 4 mb. Op mijn vorige adres had ik snel internet (200mb) waarom nu niet? Ben verhuisd van (...) te Zundert. Graag de post naar t nieuwe adres?

Ook heb ik een aanmaning gekregen van 612,74 euro, waarvoor? Factuur (...). Meerdere keren geprobeerd te bellen naar 088-0063725 maar daar krijg ik elke keer te horen dat t nummer niet in gebruik is!? Graag contact (...) , c Havermans

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

3 reacties

Badge +19
Om te beginnen moet je hier geen persoonlijke gegevens zetten. Ik vraag me echt af of die factuur ook echt van kpn komt. En het nummer wat je noemt is niet van kpn. Dat is een gratis nummer 0800-0402. Ik raad je aan die factuur niet te betalen voor je zeker weet dat ie van kpn komt. Over je snelheid hebben we het later nog.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @CorneHavermas Dank voor je bericht hier. Er spelen twee zaken, volgens mij. Als eerste je vaste lijn. Je bent verhuisd en op je nieuwe adres is de verbinding niet zo goed, geef je aan. Als je snel internet van 200 mb had, had je wellicht een glasvezel-verbinding. Dat is helaas nog niet overal leverbaar en dus zul je op je nieuwe adres via het kopernetwerk verbinding hebben. Ik heb eens gekeken en we kunnen op je nieuwe adres ongeveer 53 mb leveren. Je geeft aan dat je er 4 haalt en dat is nogal een verschil. Hoe heb je dit gemeten? Heb je dit via wifi gedaan? Zou je het eens willen testen met een bekabelde verbinding, via deze test? Wil je de resultaten hier posten?

Dan: die factuur. Zie je dit bedrag ook terug op het overzicht in MijnKPN? Ik zie ze hier niet en ik weet niet zeker waar dit vandaan komt. Zou je eens een screenshot van de factuur hier willen posten. En klik tot die tijd niet op een link uit die mail.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @CorneHavermas Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Wellicht ben je via een ander kanaal al verder gekomen, maar mocht ik nog iets voor je kunnen doen dan lees ik het graag.

Reageer