Beantwoord

lanpoorten op wifiversterker actief maken

  • 20 November 2019
  • 9 reacties
  • 298 keer bekeken

Hoe kan ik de lanpoorten op de wifiversterker actief maken.

ik gebruik de WIFI-AP-CAFEB6

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 November 2019, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @tings , als dat de zwarte ExperiaWiFi is dan zijn de lan-poorten standaard actief, want op een lan-poort moet he de modem aansluiten en op de andere lan-poort kun je een ander device aansluiten.

 

Gaat het om de Experia Wifi dan moet deze standaard actief zijn. Bij de oude witte versterker (4 aansluitpunten) zouden deze ook standaard actief moeten zijn.

 

beste Galdor68,

 

helaas bij mij zijn de lanpoorten op de oude box niet actief jammer want dat beperkt de mogelijkheden

 

groet Tings

Hallo Jan-D,

 

Ik heb de oude witte wifiversterker.

maar kan niet vinden hoe ik de lanpoorten actief kan maken.

 

groet Tings

Hallo Jan-D,

 

Ik heb de oude witte wifiversterker.

maar kan niet vinden hoe ik de lanpoorten actief kan maken.

 

groet Tings


Hallo@tings ,

kijk eens via onderstaande link:

https://www.kpn.com/internet/wifi-versterker/handleidingen.htm#!/device/kpn/wifi-versterker

Het kan om een defect gaan ik weet niet of het via instellingen mogelijk is de poorten uit te zetten.

Reputatie 7
Badge +24

beste Galdor68,

 

helaas bij mij zijn de lanpoorten op de oude box niet actief jammer want dat beperkt de mogelijkheden

 

groet Tings

Hoe komt u daarbij? Gebruikt u wel een goede kabel? Ik heb hier op het forum nog nooit iemand hier iets over zien vragen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @tings,

Je geeft aan dat de LANpoort van de versterker niet actief is. Bij mijn weten kan die niet uitgeschakeld worden. Als je inlogt op de versterker kun je onder LAN instellingen wel zien of ze uitgeschakeld zijn. Als dat niet het geval is. Dan is of de poort kapot of de kabel werkt niet naar behoren. Zou je eens een andere kabel kunnen testen?

Reputatie 4
Badge +3

ik denk dat je de versterker draadloos ergens hebt zitten en daarbij een lan kabel wilt aansluiten.

dat gaat dus niet werken. de wifi versterker moet eerst met kabel worden aangesloten. daarna kan je gebruik maken van de andere lan poorten