Beantwoord

Laptop en desktop verbinden niet met internet

  • 3 September 2019
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Als ik mijn laptop of desktop opstart krijg ik in het netwerkcentrum onder het H nummer van de mijn box de melding: geen internet, beveiligd. Na een aantal keren verbinding verbreken en weer verbinden lukt het om wel verbinding te krijgen. Mijn tv en telefoon via dezelfde box sluiten moeiteloos aan dus wat gaat er niet goed? Dit euvel heb ik nu ongeveer twee weken.
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 September 2019, 19:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @CBlok, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je niet direct verbinding krijgt met internet, op het moment dat je jouw laptop of desktop opstart. De melding lijkt erop alsof het wachtwoord niet meer overeenkomt.. Is onlangs de Experia Box gereset (teruggezet naar fabrieksinstellingen), of heb je het wachtwoord aangepast? Dat zou namelijk een verklaring kunnen zijn! Of zijn het nog dezelfde gegevens van toen je hem geïnstalleerd hebt?

Je kan altijd even testen of het helpt als je even helemaal opnieuw de WiFi verbinding maakt op je computer. Dat kan je doen middels de stappen op deze website. Kies jouw besturingssysteem en je krijgt te zien wat je allemaal kan proberen.

Daarnaast raad ik aan om het stappenplan voor problemen met internet op onze website te volgen, mocht bovenstaande niet de oplossing blijken!

Ik hoor graag van je of ik hier nog bij kan helpen!
Reputatie 7
Badge +21
@CBlok , ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?
Laat maar, op dezelfde plek heb ik prima ontvangst op mijn telefoon terwijl de desktop die er naast staat moet zoeken naar verbinding. Geen oplossing geboden dus, het is wat het is. Komt in het rijtje met KPN verbindingsergernissen.

Reageer