Beantwoord

laptop geen verbinding met thuisnetwerk

• 26 november 2017
  • 8 reacties
  • 265 keer bekeken

Hi,

het lukt niet om met mijn laptop tv te kijken, hij heeft aan : geen verbinding met thuisnetwerk.

Op mijn ipad lukt het wel.

iemand tips?
icon

Beste antwoord door Justin_ 1 december 2017, 10:38

Hoi Talis, welkom op het forum! Vervelend dat je deze melding krijgt. Wjb heeft inderdaad gelijk over de oorzaak hiervan. Als je verbonden bent met je thuisnetwerk en ingelogd bent met de juiste abonnementsgegevens, dan gaat er inderdaad iets mis in onze administratie.

Reageer in dat geval op m'n privébericht. Dan ga ik dit voor je oplossen. :)
Werkt het inmiddels weer, Talis? Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Heb je wellicht via een andere weg contact op genomen met onze klantenservice? Als ik nog iets voor je kan doen, zie ik je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Dit is een eenvoudig administratief probleem waarbij de koppeling tussen jouw ITV abonnement en Internet abonnement verloren is gegaan.
Ik hoop dat er snel iemand van het KPN Webcare team zal reageren om dit probleem voor jou te verhelpen.
Dat het op jouw iPad wel werkt komt puur door het feit dat je via de ITV app op iOS (en Android) ook buiten de deur TV kunt kijken.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Talis, welkom op het forum! Vervelend dat je deze melding krijgt. Wjb heeft inderdaad gelijk over de oorzaak hiervan. Als je verbonden bent met je thuisnetwerk en ingelogd bent met de juiste abonnementsgegevens, dan gaat er inderdaad iets mis in onze administratie.

Reageer in dat geval op m'n privébericht. Dan ga ik dit voor je oplossen. 🙂
Reputatie 7
Badge +22

Reageer in dat geval op m'n privébericht. Dan ga ik dit voor je oplossen. :)
Werkt het inmiddels weer, Talis? Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Heb je wellicht via een andere weg contact op genomen met onze klantenservice? Als ik nog iets voor je kan doen, zie ik je reactie graag tegemoet!
Zelfde probleem hier. Op de laptop geen verbinding met thuisnetwerk, zowel via app als Itv website. Kunt u mij helpen?
Reputatie 7
Badge +18
Dag Akole. Welkom op het forum!

Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren? 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Het lijkt bij Akole toch een beetje ingewikkelder te zijn en een echte oplossing is nog niet voorhanden. Omdat het vooral ging om televisie op de slaapkamer, gaan we nu voor een andere oplossing kijken!
Hier ook hetzelfde probleem. op laptop geen ITV zowel via browsers als app.
Melding geen verbinding met thuisnetwerk. De melding komt bedraad als via Wifi
Op iphone app wel ITV. Wat is de oplossing?
Reputatie 6
Badge +10
Hi Maveg, welkom op het forum! Ik ben meteen voor je gaan kijken en zo te zien was de Technische Dienst woensdag al aangestuurd voor jouw situatie. Volgens de notities in die melding is hier gisteren contact met je over geweest en zou het inmiddels ook opgelost moeten zijn. Werkt het nu wel weer voor jou?

Reageer