Vraag

Laptop verbreekt steeds WIFI verbinding na paar seconden

• 16 maart 2018
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Bij 1e installatie WIFI (paar jaar geleden) is op mijn laptop iets ingesteld voor glasvezel, telefoon, wifi, TV etc.
Vandaag nieuwe experiabox maar nu verbreek deze laptop de nieuwe WIFI verbinding steeds na een paar secondes..
Andere laptops blijven wel op de WIFI aangesloten.
Hoe op te lossen?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hey Jeannette. Welkom op het forum.
Ik zie dat er kort naar het plaatsen van je bericht contact is gezocht met de telefonische helpdesk. De collega's heeft wat zaken met je aangepast.
Werkt alles nu naar tevredenheid? Laat maar weten anders help ik je graag verder!
Dat klopt, dit onderwerp is door de helpdesk opgelost. Maar ik weet niet hoe ik dit bericht eraf kan halen. Dus is het blijven staan....
Verder ben ik zaterdag naar het business center gegaan voor de andere vragen zoals het niet kunnen afspelen van opgenomen films op de tablet e.d. Dat bleek ivm HD opnames niet te kunnen via de ITV app van KPN.
Alles is opgelost, waarvoor mijn dank.
Reputatie 7
Badge +17
Top om te lezen! Je hoeft hier het topic niet te verwijderen (dat kan ook niet). We laten in de regel alles staan omdat er door de rest van de community tips en trucks uitgehaald kunnen worden!

Ik ben blij dat het allemaal weer werkt! 🙂 Als er onverhoopt iets is, laat het me weten dan help ik je ook graag verder!

Reageer