Laptops verbinden niet met Experiabox V10

  • 11 April 2019
  • 13 reacties
  • 1257 keer bekeken

ook KPN weet het niet. Jarenlang probleemloos wifi gehad. Boven en beneden. Router v10 plus een versterker in de woonkamer. Sinds een paar dagen kan ik mijn twee laptops niet meer met het modem verbinden. Ze zijn het modem wel maar verbinden niet. Vele telefoontjes met kpn maar ook zij weten het niet. Tegen betaling willen ze wel iemand langsturen. Ik vind dat geen oplossing. Met een kabel werkt het wel maar dat wil ik niet en heb ik jaren geleden voor draadloos gekozen. Alles is getest en goed bevonden maar de notebooks zijn niet meer te connecten. Vreemd toch

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van dit topic

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

ook KPN weet het niet. Jarenlang probleemloos wifi gehad. Boven en beneden. Router v10 plus een versterker in de woonkamer. Sinds een paar dagen kan ik mijn twee laptops niet meer met het modem verbinden. Ze zijn het modem wel maar verbinden niet. Vele telefoontjes met kpn maar ook zij weten het niet. Tegen betaling willen ze wel iemand langsturen. Ik vind dat geen oplossing. Met een kabel werkt het wel maar dat wil ik niet en heb ik jaren geleden voor draadloos gekozen. Alles is getest en goed bevonden maar de notebooks zijn niet meer te connecten. Vreemd toch

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van dit topic

Al geprobeerd om je netwerk te verwijderen, en dan opnieuw laten zoeken?
in hardware de wifi verwijderen, en opnieuw opstarten, dan vind je laptop
de nieuwe hardware..

of neem dit eens door..
https://www.windows-helpdesk.nl/problemen-wifi-verbinding-oplossen/
Hartelijk dank voor je reactie. Alles geprobeerd wat je voorstelde, helaas, het mag niet baten.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ernst, welkom hier. Heb jij de Experiabox ook een gereset naar fabrieksinstellingen? ZO ja, log eens in op de webinterface van de modem en kijk na of de SSID en WPA gegevens daar overeenkomen met wat jij invoert tijdens het verbinden. Zie hieronder.

Welke melding krijg je eigenlijk te zien?

Dank je voor je reactie. Na dagen ellende en vele foute adviezen van KPN komt er morgen een monteur. Uiteraard voor eigen rekening. KPN geeft net als Ziggo geen service
Reputatie 7
Badge +24
Dank je voor je reactie. Na dagen ellende en vele foute adviezen van KPN komt er morgen een monteur. Uiteraard voor eigen rekening. KPN geeft net als Ziggo geen service

Nou, geen service zie ik als een belediging. 😉 Geen idee of je de stappen hierboven hebt gevolgd of niet. Ik kijk wel graag mee met wat de monteur heeft gedaan en of dit terecht voor eigen rekening is, handig ook voor de meelezers. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Voel je maar beledigd. Het gaat erom hoe een klant iets ervaart en niet wat jij vindt
Uiteindelijk ging het hier om.

Interactieve TV tuner € 0,00 1 Service op klantlocatie € 50,00
Arris VIP2952
Reputatie 7
Badge +24
Voel je maar beledigd. Het gaat erom hoe een klant iets ervaart en niet wat jij vindt

Dankje. Uiteraard teleurstellend dat je dit zo ervaart, en dit meen ik oprecht. En hopelijk begrijp je me niet verkeerd, ik ben hier om te helpen en doe dit maar heel graag voor je. Ik heb echter wel je gegevens nodig om iets na te kunnen kijken.
Ik heb je net een kopie van het rapport van de monteur gestuurd. Geen idee wie je bent maar hoezo voel je je beledigd
De monteur heeft een tv ding vervangen. Geen idee wat maar gaf storing op internet en kost 50 euro. Hoezo kpn probleemloos internet, bellen en tv kijken? Ziggo is echter 100x erger
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb je net een kopie van het rapport van de monteur gestuurd. Geen idee wie je bent maar hoezo voel je je beledigd


Nooit beledigd. 😉 Elkaar net gesproken, fijn dat je de tijd nam zo op een zaterdag. De kosten voor de monteur worden bij deze teruggedraaid, dit lag toch aan ons.

Je weet me te vinden mocht ik nog iets voor je kunnen doen in de toekomst.
Hoi Alex, Ontvang net de factuur van KPN echter de monteur kosten zijn gewoon in rekening gebracht
Reputatie 7
Badge +24
Hi Ernst, ik zie het, Komt doordat de correctie op de volgende factuur wordt verwerkt. Dit wordt namelijk handmatig gedaan, komt helemaal goed.