Iemand ervaring / cq oplossing voor mijn probleem?
Facts:
B-VDSL aansluiting
Experia V10
Sinds enkele maanden ervaar ik te pas en te onpas uitvallen van de V10, kan er geen klok op gelijkzetten wanneer het gebeur en of er “druk” verkeer is op de digitale weg.
#helpdesk heeft wederom een monteur aangestuurd maar ik weet nu al waar het eindigt.
“ik kan niets vinden op de lijn, maar ik zal wat nakijken in de wijkcentrale en dan kom ik daar op terug”
Waarna ik een SMS krijg waar de monteur de storing als opgelost heeft gemeld. ervaart u nog problemen neem dan contact op met….. De rest ken u wel.
Onderstaand een Snapshot van de aantallen. echter was de modem inmiddels wederom herstart (18 min UP)
Ik heb GEEN mogelijkheid tot glasvezel (ligt niet eens in mijn wijk)
IEmand ervaring met dit, en eventueel wat daarvan de oplossing was.
Beste antwoord door LaurensZalm
Bekijk origineel