Beantwoord

Latere aansluitingsdatum

  • 10 October 2019
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Hallo,
Ik heb bij jullie een abonnement op internet afgesloten. Vanaf 1 november echter word ik pas aangesloten op 7 november. Kan ik niet eerder aangesloten worden zodat ik niet een week zonder internet zit?

Met vriendelijke groeten,
Bram
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 October 2019, 19:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Bb522, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer je een bestelling plaatst kan je altijd een voorkeursdatum aangeven. Vaak kunnen we hieraan voldoen (binnen 3 weken), maar soms moeten we die datum herzien en wordt het later. Eerder kan dan helaas niet, omdat we administratief en op locatie het signaal moeten klaarmaken.. Ik kan even voor je kijken of er een reden is dat het later aangesloten wordt.

Gaat het trouwens om een overstap, met overstapservice? Want in dat geval zeggen we jouw abonnement bij je huidige provider pas op, op het moment dat je bij ons aangesloten bent. Dus dan kom je niet zonder diensten te zitten!

Verder is het ook mogelijk, afhankelijk van de reden van uitstel, om een tussenoplossing aan te sturen. Maar daar zitten ook weer bepaalde voorwaarden aan verbonden.

Kan je in ieder geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kijk ik het een en ander even na en kan ik er echt iets over zeggen in plaats van speculeren 😉
Hallo,

Het gaat meer om het aansluiten, ik woon pas op het adres vanaf 1 november. vanochtend zag ik dat de apparatuur al morgen word bezorgd op het adres echter woon ik er dus nog niet. is het mogelijk het bezorgadres aan te passen zodat ik het kan ophalen bij een ophaalpunt?

met vriendelijke groeten,
Bram Bruinsma
Reputatie 7
Badge +21

@Bb522, eerder aansluiten kan helaas niet ik heb net even gekeken.. Je kan de Experia Box uiteraard wel eerder aan het glasvezelkastje hangen, maar ik kan niet garanderen dat het eerder gaat werken.

Wat betreft het pakket, deze kan je na de 1e poging laten afleveren bij een service punt (moet je wel de 3S code hebben). Wonen er op dit moment nog andere mensen? 

Reageer