Vraag

lengte wachtwoord Experiabox V8 veranderd? Kan niet meer inloggen

  • 7 August 2021
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Badge

Is er een update geweest voor de V8 ?

Kan nu niet meer inloggen , en het lijkt erop dat ik niet meer als 12 tekens kan invoeren voor het wachtwoord.Dit was voorheen niet 

Mijn ww is langer . Zou sneu zijn dat ik alles moet resetten en opstarten en opnieuw instellen incl de experia versterkers voor mijn ww te veranderen.

Alles werkt naar behoren .

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Poohke, wat raar dat je ineens problemen ervaart met het invoeren van jouw wachtwoord. Voor zover bij ons bekend, is er niets veranderd aan de manier van inloggen. Het enige wat ik kan bedenken, is dat dit is ontstaan na de technische Telfort migratie. Maar daar zou je alleen mee te maken hebben als je nog een oud-Telfort abonnement hebt. Indien dit het geval is, dan zit er denk ik toch niets anders op dan de Experia Box resetten en opnieuw een wachtwoord in te stellen.

Badge

Dank je Denise voor je reactie , ik ben helaas geen Telfort klant,  maar al jaren kpn klant na alle tevredenheid . 

Dacht eerst ook dat ik wat fout deed, maar blijkbaar is toch de maximale lengte van het wachtwoord  12 tekens geworden . Dus idd helaas moeten resetten.  Daarbij lukte dat ook niet via de service tool. Dus maar handmatig. Tot nu toe weer alles in orde 

Nogmaals  dank

 

Reputatie 7
Badge +17

Vreemd, maar goed om te weten dat het wachtwoord nu niet langer dan 12 tekens kan zijn. Fijn dat het nu in ieder geval weer goed werkt. :)