Beantwoord

Leverbare internetsnelheid op adres

• 15 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Volgens deze site geeft KPN en XS4ALL op mijn adres dat er tot 200 Mbit/s beschikbaar is en een week geleden stond er nog gewoon 100 Mbit/s beschikbaar was.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 18 oktober 2018, 13:52

Dag David. Ik zag dat je je Forum Profiel had aangevuld met je adresgegevens. Als ik deze invoer op de pagina waar Robin naar verwijst zie ik dat we verwachten dat we rond de 111 Mbit/s kunnen leveren op jouw adres. Die pagina is sowieso handig om in de gaten te houden: ook geplande upgrades worden hier vermeld.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Dat zou kunnen. KPN is voortduren het netwerk aan het upgraden. Dit zou dan een VPlus upgrade betreffen.

Dubbel check het e.e.a. hier even: https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Reputatie 4
Badge +2
Ik hoop het Robin.
Reputatie 7
Badge +19
Dag David. Ik zag dat je je Forum Profiel had aangevuld met je adresgegevens. Als ik deze invoer op de pagina waar Robin naar verwijst zie ik dat we verwachten dat we rond de 111 Mbit/s kunnen leveren op jouw adres. Die pagina is sowieso handig om in de gaten te houden: ook geplande upgrades worden hier vermeld.
Reputatie 4
Badge +2
jammer dat er voor mij geen upgrade beschikbaar is.

Er zijn hier 3 verschilde straatkasten in de buurt en die geven allemaal 222MBiit/s aan zie afbeeldingen wat ik bedoel

Reageer