Beantwoord

Levering Playstation-controller

  • 16 January 2019
  • 5 reacties
  • 131 keer bekeken

Tijdens het Blackfriday-weekend heb ik telefonisch met een KPN-medewerker gesproken over een mogelijke overstap naar KPN voor internet&tv. De actie was dat bij het afsluiten van een internet & tv-abo er een Playstation-controller zou worden verkregen & een jaar lang gratis Playstation Plus.
Ik heb gebruik gemaakt van de actie. Ik heb aangegeven dat het abonnement in maart zou moeten ingaan. Aan de medewerker heb ik expliciet gevraagd of de controller al wel voor de ingangsdatum zou worden opgestuurd. Dat zou het geval zijn. Na de 14 dagen herroepingsrecht zou ik binnen 4 weken de controller ontvangen. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.
Vandaag heb ik een medewerker gesproken en die gaf aan dat waarschijnlijk ik de controller pas krijg 14 dagen na de ingangsdatum van het abonnement (dus in maart). Als dit zo is vind ik die bijzonder vervelend omdat ik nu al weken wacht op deze afspraak. De toezegging was dat ik de controller zou krijgen 14 dagen na het herroepingsrecht, oftewel 14 dagen na 24 november (toen heb ik het aangevraagd). De theorie gaat niet geheel op, want ik heb al wel de code voor Playstation Plus direct ontvangen. Graag zou ik hierover duidelijkheid willen wat ik nu kan verwachten.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 January 2019, 14:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Rolf, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN! Je geeft aan dat je de code voor PS Plus al wel hebt ontvangen. Ik ga toch even een stapje terug naar het begin, zodat ik zeker weet dat we op één lijn zitten.

Op het moment dat je bestelt binnen deze actie krijg je een inlogcode. Met die inlogcode kun je hier inloggen om je controller te kiezen, en de keus te maken tussen PS Plus en PS Now. Heb jij dat al gedaan , voor beide? Zo niet, log alsnog in en rond je keuze af. De controller wordt dan binnen 2-4 weken geleverd.

Als je dat al wel gedaan hebt, en je hebt ook bevestiging van de bestelling van de controller: wanneer heb je die bevestiging ontvangen? Er zijn wat momenten van vertraging geweest i.v.m. voorraad, maar dat zou inmiddels weer op orde moeten zijn.
Beste Erik,

Dank voor je bericht.
Ja ik heb destijds (24 november 2018) met die code de controller besteld. In de bevestiging die ik dezelfde dag kreeg zat de inwisselcode om bij Playstation Network de 12 maanden gratis Playstation Plus te ontvangen. Dat is inmiddels ook gelukt.

In diezelfde mail staat ook dat ik na 4 weken de controller zal ontvangen. Die bevestiging heb ik op 24 november ontvangen. Dus als het goed is zou ik de controller al ontvangen moeten hebben. Dit is nog niet het geval.
Reputatie 7
Badge +30
Check, dank voor je reactie, Rolf. Ik heb ondertussen navraag gedaan en er is inderdaad wat vertraging opgetreden. Maar dit is wel heel lang. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik kijken of ik specifiek voor jouw aanvraag informatie boven water kan halen.
Beste Erik,

Dank voor de snelle reactie.
Ik heb de gegevens zojuist ingevuld. Heb je nog iets van mij nodig?

gr Rolf
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Rolf, dit is voldoende. Helaas kan ik hier niet zien wat de status is. Ik wil je dan ook vragen om contact op te nemen met de service desk die hiervoor is ingericht. Ze zijn bereikbaar via 088-623 7006 (lokaal tarief).