Beantwoord

Levering plotseling vertraagd met een maand.

  • 15 September 2020
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Beste KPN,

 

twee maanden geleden sloot ik ruim op tijd een abbonement af maar 4 dagen voordat het geleverd zou worden kreeg ik een berichtje dat de levering met een maand (!!) is vertraagd… 

Ik ben afhankelijk van internet omdat ik thuis moet werken.. nu krijg ik een boxje met in de tussentijd internet op 4g snelheid… er zit hier maar 50gb op… echt onvoldoende om dagen mee te videobellen en dat is wel wat ik moet doen….

maar eigenlijk wil ik dat sowieso helemaal niet: ik wil gewoon het product dat ik heb bestelt. Ik schik erg van de laconieke manier waarop hier door jullie en jullie medewerkers mee om wordt gegaan. Er wordt geen moeite gedaan om het op te lossen, enkel “ik begrijp dat het lastig voor u is” (ja, enorm...).

Wie kan me hiermee helpen..? 

Sowieso neem ik aan dat ik niet betaal voor dit maandje?? 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 September 2020, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @annetannet, welkom op het forum!
Dat is wel schrikken zeg, ook omdat het zo last minute veranderd is! Dat kan niet prettig geweest zijn.
Ik begrijp dat je het noodpakket al hebt ontvangen, deze is op te waarderen! De snelste manier om dit te regelen is door met ons te bellen op 0800-0402, als je tegen de computer zegt “noodpakket opwaarderen” zou het systeem dit automatisch moeten doen en anders kan een collega het daar ook voor je doen.
Helaas is het voor zowel mij als deze telefonische collega's niet mogelijk om de voortgang te zien van de levering. Hoe frustrerend het ook is, het enige wat we kunnen is je vragen af te wachten tot mijn collega's van de backoffice contact met je opnemen over de voortgang.
Uiteraard hoef je niet te betalen voor deze maand.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!