Leveringscontract wijzigen.

  • 20 July 2019
  • 17 reacties
  • 350 keer bekeken

Goedendag, na het overlijden van mijn partner heeft het nogal tijd gekost om het contract op mijn naam te zetten, niets ten nadelen van de nabestaanden-desk. Nu wil ik via de app de levering van producten wijzigen, echter krijg ik de melding dat wijzigen niet mogelijk is (blauwe knop), scheelt mij toch bijna €20 per maand.
Nu heb ik dat gisterenmiddag ook een keer gedaan, kan het zijn dat dit nog verwerkt moet worden ivm het weekend? Ik heb een bevestiging van mijn wijzigingen voorbij zien komen, maar niet per email ontvangen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dag Aranka,

Allereerst, gecondoleerd met dit verlies.

Uiteraard kijk ik met je mee. Wat wil je precies veranderen, naar welk pakket wil je? Ik neem aan dat dit om de vaste diensten thuis gaat? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.
Hoi Alex_P,

Dank je!
Ik heb mn profiel aangevuld.

Ik wil graag gewijzigd hebben:
- opnemen pakket VERWIJDEREN
- KPN 4K ultra HD pakket --> Basispakket
- sneller internet --> geen snelheidsverhoging

Dan kom ik op een maandbedrag van €58, 50

Ik denk dat de wijziging is opgeslagen, maar nog verwerkt moet worden, waardoor het in de app nog niet zichtbaar is.

Groet, Aranka
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie het, de wijziging is al in gang gezet en ook bevestigd. Hoef ik zelf niets meer te doen, hehe. Heb je de bevestiging ook ontvangen?
Oooh, gelukkig en bedankt voor het nakijken.

IkIk heb wel een bevestiging gezien, maar kan deze nergens rwrug vinden. 😞
Reputatie 7
Badge +24
Dat heb je via e-mail gekregen en zodra het uitgevoerd is zal het ook in Mijn KPN te zien zijn. 🙂
Oké, dan ga ik mijn mail doorspitten.
Reputatie 7
Badge +24
Top, laat het me anders weten.
Hoi Alex_P,

Inmiddels is is het abonnement gewijzigd.
Echter wordt de nieuwe factuur nog naar het emailadres van mijn overleden partner gestuurd en is ook de adressering aan hem..... "zucht".... ik zal mij inhouden.

Graag zou ik dit allemaal gewijzigd zien naar MIJN gegevens.
Hoe ga ik te werk.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Aranka, excuses voor toch nog een factuur met de verkeerde tenaamstelling. Kan het me goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Ik zie echter dat inmiddels alles nu goed staat in alle systemen. Mag ik je vriendelijk vragen om de volgende factuur af te wachten? Die hoort op jouw naam te komen, anders gaat er ergens iets niet goed en ga ik dan onze technische mensen aansturen.
Hi Alex_P, Ik heb net de nieuwe factuur ontvangen.
En ik ben er heel verdrietig van.
Tenaamstelling nog steeds aan mijn overleden partner, alsook weer naar zijn emailadres.

***

Ik vraag je of het nu ECHT goed geregeld wordt...

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel
Adres is verkeerd, stomme automatische woord keuzes!
****
Reputatie 5
Badge +5
Beter je privé gegevens weghalen Aranka. Iedereen kan dit nu lezen.
Dank je, Meneertje van Meertje.....

En hoe doe ik dat?
Reputatie 5
Badge +5
Druk op de groene ,, daar kan je het bewerken
Adres is verkeerd, stomme automatische woord keuzes!
Hi Alex_P, Ik heb net de nieuwe factuur ontvangen.
En ik ben er heel verdrietig van.
Tenaamstelling nog steeds aan mijn overleden partner, alsook weer naar zijn emailadres.
Mijn gegevens:


Ik vraag je of het nu ECHT goed geregeld wordt...
Reputatie 7
Badge +24
Hi Aranka, ik heb de juiste partij aangestuurd om te zorgen dat het nu echt goed komt. Ergens in het facturatieproces is deze verandering niet meegenomen. We gaan voor je bezig.