Vraag

Levertijd internet

  • 15 March 2020
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik vroeg mij afof het mogelijk is om de levertijd van mijn internet te verkorten, want wachten tot 14 april is wel erg lang.


5 reacties

Badge +19

Ga er maar van dat nu het hele land op zn kop staat er weinig aan te veranderen is. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tariko 

Ga er maar van uit wat Joep zegt dat het klopt.
Overigens is verkorten van de tijd altijd moeilijk en doorgaans onmogelijk, i.v.m. andere afspraken die dan al gemaakt zijn, uitstellen gaat in de regel wel

Reputatie 6
Badge +8

Ik vroeg mij afof het mogelijk is om de levertijd van mijn internet te verkorten, want wachten tot 14 april is wel erg lang.

Normaal gaat het met een week of 2, maar de omstandigheden zijn nu helaas wat anders.

Zorg in ieder geval dat in je profiel je gegevens zo ver mogelijk ingevuld staan (postcode, huisnummer en mocht je het al hebben een klantnummer), dan kan een medewerker alles even voor je opzoeken.

Reputatie 7
Badge +17

@Tariko Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Helaas hebben de drietal reacties gelijk. Gezien de situatie is het het beste om even geduld te hebben. Ik ben namelijk bang, dat als ik nu ga schuiven we alleen maar later in het jaar terecht komen en dat jou plekje van 14 april, door het systeem meteen wordt opgevuld voor/door iemand anders. Er zijn namelijk heel wat leveringen uitgesteld i.v.m. het virus op dit moment. :neutral_face: Heb je op dit moment helemaal geen diensten? 

Reputatie 7
Badge +17

@Tariko Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer